در بسته حوادث ۱۱ تیرماه بخوانید؛

دستگیری عاملان فروش موادمخدر در مسجدسلیمان

مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۱۱ تیرماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز چهارشنبه ۱۱ تیرماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

عاملان فروش موادمخدر در مسجدسلیمان دستگیر شدند

سرهنگ کارآگاه علی حسینی فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از لوث وجود مجرمان در سطح شهرستان، با تلاش چندین اکیپ از عوامل انتظامی، پلیس‌های تخصصی و با هماهنگی مرجع قضائی در ۳ نقطه آلوده به صورت ضربتی اجرا شد.

او با بیان اینکه در این طرح، ۱۲ نفر خرده فروش و مصرف کننده مواد مخدر دستگیر و مقادیری مواد مخدر نیز کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، افزود: طرح‌های پاکسازی در این شهرستان استمرار دارد و شهروندان می‌توانند از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ نقش موثری در تحکیم و برقراری نظم و امنیت جامعه داشته باشند.

دستگیری سارق حرفه‌ای سیم برق در ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۱ با اقدامات تخصصی و گشت زنی‌های نامحسوس و هدفمند یک سارق حرفه‌ای را حین سرقت سیم برق شناسایی و در عملیاتی دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس به ۷ فقره سرقت سیم برق در شهرستان ماهشهر اعتراف کرد، اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده اولیه جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

باند سارقان حرفه‌ای محتویات داخل خودرو متلاشی شد

سرهنگ پاپی در ادامه بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح ماهشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت و ماموران انتظامی کلانتری بخش بندر امام خمینی (ره) با کار اطلاعاتی، هویت ۳ سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو را که به صورت باندی اقدام به سرقت از خودرو‌های مستقر در پارکینگ پتروشیمی ماهشهر می‌کردند را شناسایی و پس از اخذ مجوز قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر با بیان اینکه متهمان در تحقیقات بعمل آمده به ۱۲ فقره سرقت داخل خودرو در سطح این شهرستان، اعتراف کردند، ادامه داد: متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 سارق حرفه‌ای مغازه‌ها در اندیمشک دستگیر شد

سرهنگ امیرعباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: در پی اعلام وقوع سرقت اموال مغازه یکی از شهروندان اندیمشک توسط سارق یا سارقان، موضوع بصورت ویژه در دستورکار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت و ماموران شعبه مبارزه با سرقت پلیس آگاهی اندیمشک ضمن بررسی ومعاینه کارشناسی محل وقوع سرقت، موفق شدند سرنخ‌هایی را بدست آورند و پس از شناسایی هویت سارق و محل اختفای متهم مذکور در شهرستان همجوار با اخذ نیابت قضایی تیمی از کاراگاهان مجرب به مخفیگاه متهم اعزام و در عملیاتی غافلگرانه سارق را دستگیرکردند.

او به اعتراف این متهم سابقه دار به ۶ فقره سرقت مغازه و تشکیل پرونده و تحویل او به مرجع قضایی اشاره کرد و افزود: اصناف و مغازه داران با رعایت توصیه‌ها و هشدار‌های انتظامی مانع رسیدن مجرمان به اهداف پلیدشان شوند.

دستگیری سارقان داخل خودرو در دزفول

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح این شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۲ با انجام کار‌های اطلاعاتی متوجه شدند ۲ نفر سارق با حضور در سطح حوزه استحفاظی در امر سرقت داخل خودرو فعالیت دارند.

او با بیان اینکه ماموران پلیس با کار اطلاعاتی و با هماهنگی قضائی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه هر ۲ متهم حین سرقت دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری اموال سرقتی کشف شد، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی ماموران به ۹ فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان اعتراف کردند.

به گفته سرهنگ گراوندی، متهمان پس از تشکیل پرونده و اعزام به دادسرا با قرار مرجع قضایی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.