انسجام دستگاه‌های اجرایی برای نظارت بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی

فرماندار جوانرود گفت: در راستای مصوبات ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا، الزام استفاده کارمندان و ارباب رجوع، بانک‌ها، دفاتر پیشخوان و سایر اماکن عمومی از ماسک بود و این مهم از ۱۵ تیرماه در این شهرستان الزامی و لازم‌الاجرا است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، رستگار یوسفی از تشکیل تیم‌های نظارتی متشکل از معاونان فرماندار، بخشداران، شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی و اصناف خبر داد و گفت: این تیم نظارتی از ۱۵ تیرماه به صورت سرزده از ادارات و اماکن عمومی بازدید و اقدامات ادارات را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

او اظهارداشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا با همدلی و انسجام دستگاه‌های اجرایی و ادارات و همچنین مردم فهیم شهرستان جوانرود اقدامات شایانی به منظور مقابله با ویروس کرونا صورت گرفت که امیدوارم ادامه داشته باشد تا شاهد قطع زنجیره ویروس کرونا باشیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان جوانرود نیز گفت: امروز که به صورت سرزده از ادارات سطح شهرستان بازدید داشتیم خوشبختانه بیش از ۹۵ درصد کارکنان ادارات و ارباب رجوع رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله زدن ماسک را مدنظر قرار داده بودند.

 مولود حسینی، با توصیه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزود: براساس دستورالعمل‌های ستاد کرونا ارایه خدمات به ارباب رجوع منوط به استفاده از ماسک است.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.