رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تاکنون بیماری کرونا بیش از ۹۰ میلیارد تومان بار مالی برای دانشگاه علوم پزشکی داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیماری کووید ۱۹ را هزینه بر دانست و با بیان اینکه این بیماری بار مالی زیادی را به سیستم بهداشت و درمان تحمیل کرده است، گفت: تاکنون دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیش از ۹۰ میلیارد تومان در این زمینه هزینه کرده است.

محمودرضا مرادی روز سه شنبه در نشست با ائمه جمعه استان کرمانشاه در دفتر امام جمعه کرمانشاه افزود: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای مواجهه با این بحران فشار بسیار سنگین مالی و نیروی انسانی را تحمل می‌کند به گونه‌ای که باوجود جان فشانی همکاران، کارانه پزشکان بیش از یک سال و پرستاران حدود ۹ ماه است که معوق مانده است.

او در ادامه با قدردانی از حمایت و همراهی مجموعه مسئولان استان به خصوص ائمه جمعه، این حمایت را ستودنی و قابل تقدیر دانست.

او اظهار داشت: برگزاری نماز جمعه حتی در دوران جنگ تحمیلی نیز در مناطق جنگ زده تعطیل نشد، اما به دلیل رعایت جان مردم و اجرای پروتکل‌های بهدشتی مدتی است که متوقف مانده است.

او گفت: تمام استان در مواجهه با کووید ۱۹ یاور دانشگاه بوده که در این میان نقش ائمه جمعه تمامی شهرستان‌های استان ستودنی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: ما بیش از هرچیز نگران وضعیت استان در فصل پاییز هستیم که کووید ۱۹ و آنفلوآنزای فصلی با هم شیوع پیدا کنند.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.