اجرای ۱۶ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال طرح عمرانی در قصرشیرین

شهردار قصرشیرین گفت: امسال تاکنون ۱۶ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال برای اجرای طرح‌های عمرانی و انجام عملیات عمران شهری به منظور بهسازی فضای این شهر هزینه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،عباس کرمی شهردار قصرشیرین گفت: اعتبار از محل اعتبارات استانی و درآمد‌های جاری تامین و برای اجرای طرح زیباسازی بوستان ها، آسفالت بلوار راه کربلا و بهسازی معابر و خیابان‌های شهر اختصاص یافته است.

او اظهار داشت: تعمیر، فعالسازی و نورپردازی آبنما‌های میدان‌های امام (ره)، مهدیه، معلم، مرزبانی، انجام زیرسازی و آسفالت ۳۸ هزار و ۸۰۰ متر مربع از معابر و خیابان‌های تازه آباد، امیدوار، قرنطینه، محله پشت شاه عباسی و پشت اداره بیمه از جمله اقدام‌های انجام شده است.

شهردار قصرشیرین گفت: همچنین چهار هزار متر مربع موزاییک فرش و جدول‌گذاری خیابان شهدا و ۶۵۰ متر مربع سنگ فرش پل الوند و کوچه جنب بانک ملی و ورودی خیابان ژاندارمری نیز از دیگر اقداماتی است که امسال انجام شده است.

کرمی همچنین با اشاره سرعت بالای انتشار بیماری ویروسی کرونا از دیگر اقدام‌های شهرداری قصرشیرین را ضدعفونی و گندزدایی مستمر خیابان‌ها و معابر شهری، ناوگان حمل و نقل درون شهری و تاکسی ها، اطلاع رسانی به شیوه سیار با استفاده از بلندگو در سطح شهر برای ارایه هشدار‌های لازم به مردم و همچنین استفاده از ماسک، ضدعفونی کامیون‌های حامل کالا‌ها به سمت مرز پرویزخان و انجام گند زدایی بوستان‌ها و مجموعه ورزشی و بازی واقع در این مکان‌ها و ضدعفونی ادارات بیان کرد.

او ادامه داد: همچنین با توجه به برگزاری نماز جمعه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شهرداری نسبت به توزیع ماسک و توزیع بسته‌های بهداشتی بین نمازگزاران اقدام کرده است.


انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.