عروسی‌ها و مجالس عزا زنگ خطر بزرگی برای شیوع ویروس کرونا است

فرماندار صحنه با بیان اینکه استفاده از ماسک مناسب‌ترین و ارزان‌ترین روش مقابله با کرونا است گفت:عروسی‌ها و مجالس عزا زنگ خطر بزرگی برای شیوع مجدد ویروس کرونا است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فرماندار صحنه گفت: بنا به توصیه سازمان جهانی بهداشت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استفاده از ماسک مناسب‌ترین و ارزان‌ترین روش مقابله با کرونا است.

علیرضا حیدری عنوان کرد: با توجه به تذکرات و ابلاغیه‌های قبلی مقرر شد که کارمندان ادارات، کارگران و همچنین ارباب رجوع از ماسک استفاده کنند و در همین راستا بازرسان ستاد کرونا‌ی شهرستان به صورت سرزده از ادارات بازدید و این مهم را مورد ارزیابی قرار دادند.

او  تأکید کرد: مدیران ادارات و دفاتر پیشخوان‌هادر راستای سلامت کارکنان، مسئولیت دارند و باید پاسخگو باشند.

حیدری گفت: از ۱۵ تیر ماه بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا استفاده از ماسک در تجمعات و مکان‌های سر پوشده و ادارات الزامی است.

فرماندار شهرستان صحنه  اظهار کرد: بانک ها، شهرداری ها، تأمین اجتماعی و دفاتر پیشخوان از جمله دستگاه‌هایی هستند که بیشترین ارباب رجوع را دارند و می‌باید مراقبت بیشتری داشته باشند.

رئیس ستاد مقابله کرونا شهرستان گفت: ادرات و دستگاه‌های اجرایی از ارائه خدمت به ارباب رجوعی که از ماسک استفاده نکندخودداری خواهند کرد.

او افزود: ارائه خدمت به ارباب رجوع در ادارات منوط به استفاده از ماسک است.

فرماندار در صحنه در پایان با اشاره به فوت ۱۶ نفر در شهرستان بر اثر کرونا ،با تاکید بر اینکه عروسی‌ها و مجالس عزا زنگ خطر بزرگی برای شیوع مجدد ویروس کرونا است اظهار داشت: برگزاری مراسم و تجمع‌های انسانی کانونی بزرگ برای انتشار ویروس کرونا است و بروز همه‌گیری در این مراسم‌ها، تلاش چندماهه کادر بهداشت و درمان و زحمات سایر ارگان‌ها را هدر می‌دهد که  عموم مردم باید با رعایت بهداشت فردی، پایبندی به فاصله‌گذاری اجتماعی، پرهیز از شرکت در تجمعات این همراهی را تا مهار کرونا ادامه دهند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار