مدیر دیسپاچینگ شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان گفت: روزانه بین هزار و ۲۰۰ تا هزار و ۳۰۰ مگاوات برق در شرکت توزیع برق جنوب کرمان مصرف می‌شود.

عباس دریجانی، مدیر دیسپاچینگ شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اعلام اینکه روزانه به صورت متغیر حداکثر بین هزار و ۲۰۰ تا هزار و ۳۰۰ مگاوات برق در شهرستان‌هایی که زیر نظر شرکت توزیع برق جنوب استان قرار دارند، مصرف داریم، گفت: بیشترین مصرف در شرکت توزیع برق جنوب مربوط به شهرستان‌های جنوبی استان به دلیل شرایط گرما و استفاده از وسایل سرمایشی در فصل بهار، تابستان و بخشی از فصل پاییز است.

او افزود: در بین هفت شهرستان جنوبی، شهرستان‌های جیرفت، کهنوج و عنبرآباد بیشترین مصرف برق را دارند.

دریجانی با اشاره به اینکه در شرکت توزیع برق جنوب، سرمایه گذاری خیلی خوبی صورت گرفته است، بیان کرد: شرایط ما نسبت به استان‌های هم جوار خیلی بهتر است.

او اظهار کرد: ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که خاموشی نداشته باشیم و اگر بر اثر حوادث، خاموشی به وجود بیاید به کمک شهرستان‌های معین سریعا تلاش می‌کنیم،  این خاموشی رفع شود.

دریجانی با اعلام اینکه پراکندگی مناطق در شرکت توزیع برق جنوب استان زیاد است، گفت: تمام روستا‌ها کد دار و قابل سکونت را برق دار کرده ایم.

مدیر دیسپاچینگ شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان افزود: به زودی پست برق ۴۰۰ کیلو ولتی در جنوب استان به بهره برداری می‌رسد که کمک بزرگی به پایداری شبکه برق در این مناطق است.

او بیان کرد: از مشترکان می‌خواهیم در زمان پیک مصرف برق، با ما همکاری کنند و از وسایل پرمصرف برقی و غیرضروری در ساعت پیک مصرف، خودداری کنند و امیدواریم با مدیریت مصرف، تابستان بدون خاموشی یا حداقل خاموشی کمی پشت سر بگذاریم.

شهرستان های زیر نظر شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان، شامل هفت شهرستان در جنوب، ۴ شهرستان در شرق و شهرستان‌های بافت، سیرجان و رابر هستند.  

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار