معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از آسفالت ۳۶ کیلومتر از محور‌های شریانی گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، غلامرضا بیکی معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: از آغاز طرح سراسری ارتقای کیفی روکش آسفالت راه‌های شریانی استان در سال جاری، تاکنون ۳۶ کیلومتر از راه‌های شریانی استان آسفالت شده است.

او افزود: این فعالیت در محور‌های شریانی گلوگاه به پارک ملی گلستان، خوش ییلاق و توسکستان به اجرا درآمد.

بیکی ادامه داد: اجرای فوگ سیل به میزان ۳۰ کیلومتر و لکه گیری به میزان ۶۶ هزار و ۸۵۰ مترمربع درمحور‌های استان از اقدامات دیگری است که علاوه بر آسفالت، در محور‌های شریانی استان انجام شده است.

او با بیان اینکه این اقدامات مطابق سیاست‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تا پایان سال به صورت مداوم اجرا می‌شود، گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با اجرای این طرح، به دنبال تحقق روش‌های زودبازده و کم هزینه با رویکرد جدید و استفاده از عملیات پیشگیرانه و روش‌های حفاظتی از قبیل میکروسرفیسینگ، چیپ سیل، اسلاری سیل وفوگ سیل و ... است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان ادامه داد: اجرای راهداری نوین برای ساخت جاده‌هایی ایمن و بهره گیری از پیمانکاران با تجربه و کارآمد و استفاده از دانش روز و دستیابی به اهداف جهش تولید و اقتصاد مقاومتی در دستور کار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قرار گرفته است.

انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.