رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از تشکیل ۱۰۲ فقره پرونده تخلف به ارزش بالغ بر ۵۸۰ میلیون و ۶۱۴ هزار ریال در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد رضا علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: در سه ماهه  امسال  بیش از ۲۰۰۰ مورد بازرسی از نانوائی‌های سطح استان صورت گرفته که از این تعداد، ۱۰۲ فقره پرونده تخلف تشکیل شده است.

او افزود: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده  بالغ بر ۵۸۰ میلیون و ۶۱۴ هزار ریال است.

علمدار یزدی ادامه داد: بازدید از نانوائی‌های سطح استان عموما به صورت گشت مشترک و با حضور بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان فرمانداری شهرستان، بازرسان اتاق اصناف و اتحادیه صنف نانوایان صورت می‌پذیرد.

او اظهار داشت: در این بازدید‌ها، مشاهده عملکرد مثبت و یا منفی واحد‌های نانوایی بر روند درخواست افزایش سهمیه و یا کاهش سهمیه نانوایان تاثیر می‌گذارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان یزد افزود: برگزاری گشت مشترک بازرسی در سطح شهرستان‌های تابعه نیز در حال انجام است و در این رابطه اقدامات مشابه بعمل می‌آید.

علمدار یزدی در پایان از همشهریان خواست برای ارائه هرگونه گزارشات و پیشنهادات خود با تلفن ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار