مهمترین بسته حوادث استان یزد را در سایت باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

انهدام باند سارقان کش روزن در میبد تا کشف بیش از یک تن آرد قاچاق در مهریزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ سید محمد طاهر موسوی فرمانده انتظامی شهرستان میبد گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کش رو زنی در میبد، رسیدگی این موضوع در دستور کار ماموران کلانتری مرکزی میبد قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، موفق شدند یک متهم را شناسایی که در استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد که متهم از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار می‌باشد.

 سرهنگ موسوی ادامه داد: پس از شناسایی مخفیگاه متهم، ماموران به صورت نامحسوس وی را تحت نظر قرار داده و موفق شدند همدستان وی را که به صورت گروهی سرقت می‌کردند را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد گفت: سارقان  پنج نفر بودند که در یک عملیات هوشمندانه و در حین سرقت گروهی از یک مغازه دستگیر شدند و تحقیقات در جهت شناسایی مالباختگان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، از شهروندان خواست: توصیه‌های پلیس را در جهت حفظ و نگه داری اموال و پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را با تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف بیش از یک تن آرد قاچاق در مهریز

سرهنگ حسین منصوری فرمانده انتظامی شهرستان مهریز، گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستام مهریز در راستای برخورد با عوامل قاچاق کالا به ویژه ارزاق عمومی، با کار اطلاعاتی متوجه شدند فردی اقدام به نگهداری آرد قاچاق در یک نانوایی در مهریز کرده است.

منصوری افزود: با توجه به این خبر مراتب در دستور کار قرار گرفت و ضمن هماهنگی قضایی در بارزسی انجام شده یک تن و ۸۰ کیلوگرم آرد قاچاق کشف شد.

رئیس پلیس شهرستان گفت: به منظور ضمن هماهنگی با مقام قضایی واحد صنفی پلمب و در این خصوص یک متهم با پرونده قضایی به دادسرا معرفی شد.

شناسایی و دستگیری سارقان داخل خودرو در تفت

سرهنگ وحید احمدی فرمانده انتظامی شهرستان تفت گفت: ماموران کلانتری ۱۱ فرماندهی انتظامی شهرستان تفت با کار اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری دو سارق اموال و وسایل داخل خودرو شدند.

او افزود: متهمان در بازجویی‌های انجام شده به سه فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان تفت اعتراف کردند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار