معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور سینمایی کشور گفت: هم اکنون بیش از ۲۰۰ سینما در کشور با مشارکت دولت، نهاد‌ها و بخش خصوصی در حال ساخت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حیدری خلیلی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور سینمایی کشور امروز در بازدید از طرح‌های نوسازی و بهسازی سینما‌های در حال ساخت خراسان جنوبی، کفت: سازمان امور سینمایی کشور علاوه بر صدور مجوز، به ازای ساخت هر سینما ۱۶۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می‌کند.

امروز همچنین با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور سینمایی کشور، سینما فردوسی بیرجند و سینما پارک قاین پس از بهسازی، افتتاح شدند.

سینما فردوسی بیرجند با اعتبار بیش از ۹۰۰ میلیون تومان بهسازی شده که کف‌سازی، تعویض تمام صندلی‌ها، بهسازی ورودی و خروجی سالن، ترمیم سیستم اعلام و اطفای حریق و برق و گاز از جمله اقدامات صورت گرفته در این مجموعه است.


بیشتر بخوانید


همچنین طرح بهسازی سینما پارک قاین با ۲۰۰ صندلی ظرفیت و با هزینه ۶۰۰ میلیون تومان امروز به بهره‌برداری رسید.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور سینمایی کشور در مراسم بازگشایی سینما پارک قاین گفت: خوشبختانه با نگاه مثبت مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اتفاقات خوبی در حوزه سینمایی استان رقم خورده است و ما امروز شاهد بازسازی و بهسازی ۲ سینما در این استان هستیم.

او با اشاره به جمعیت بالای دانشجویی و دانش‌آموزی شهرستان قاینات، بر استفاده از این ظرفیت شهرستان برای رونق سینما پارک قاین تاکید کرد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.