۲ دستگاه آمبولانس جدید مجهز به امکانات کامل پزشکی در جریان سفر معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به کرمانشاه، به مرکز توانبخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان تحویل شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بهروز خانی آباد مسئول توانبخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه گفت : این آمبولانس‌ها به امکانات و وسایل پزشکی کامل مجهز هستند و از نظر قیمت و توان خدمات دهی پزشکی ارزش بالایی دارند.

او ارزش این ۲ دستگاه آمبولانس را حدود ۲ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت : اعتبار آن‌ها از محل اعتبارات استانداری و سفر مقام معظم رهبری به استان تامین شده است.

او از پیگیری‌های استاندار و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در راستای تامین این ۲ دستگاه آمبولانس قدردانی کرد و گفت: تحویل این آمبولانس‌ها با تجهیزات کامل پزشکی برای این مرکز مهم و ضروری بود، زیرا مرکز توانبخشی بنیاد شهید کرمانشاه ماهیانه به حدود ۱۳۰ جانباز خدمت رسانی اعزام به خارج استان و بین شهرستانی می‌کند.

خانی آباد بیشترین خدمات این مرکز توانبخشی را خدمت رسانی به جانبازان قطع نخاعی و ۷۰ درصد اعلام کرد و افزود: خدمات این مرکز شامل همه کسانی که کد و دفترچه بیمه بنیاد شهید دارند و می‌توانند از خدمات درمانی این مرکز برخوردار شوند، می‌شود.

او گفت: در مرکز توانبخشی بنیاد شهید خدماتی نظیر پرستاری، نگهداری، سونوگرافی، فیزیوتراپی، اعزام ایثارگران از منزل به بیمارستان و مراکز درمانی و برعکس، اعزام ایثارگران به مراکز درمانی خارج استان، اعزام ایثارگران از شهرستان ها، تزریقات، پانسمان و کار بستری انجام می‌شود.

او با بیان اینکه مرکز توانبخشی بنیاد شهید در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر و بیشتر به جامعه ایثارگران گام بر می‌دارد، افزود: خدمت رسانی در این مرکز ۲۴ ساعته است و ۱۲ نفر اعم از بهیار، پرستار، پزشک و متخصص کادردرمانی آن را تشکیل می‌دهند.

مسئول توابخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: ماهیانه این مرکز برای درمان بهتر ایثارگران اعزام‌های زیادی به خارج از استان مانند تهران، اصفهان و اردبیل و درون شهرستانی دارد و وجود آمبولانس برای خدمت رسانی بهتر به جامعه ایثارگری یک نیاز مبرم بود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.