بنیاد شهید و امور ایثارگران برای ساخت و تامین زمین پنج هزار واحد مسکونی برای ایثارگران و خانواده شهدا با استانداری کرمانشاه تفاهم‌نامه امضاء کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ تفاهم نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران برای ساخت و تامین زمین پنج هزار واحد مسکونی ایثارگران و خانواده شهدا با استانداری کرمانشاه در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه به امضاء هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه و سعید اوحدی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران رسید.

براساس این‌تفاهم نامه زمین موردنظر برای ساخت پنج هزار واحد مسکونی برای ایثارگران توسط استانداری کرمانشاه تامین خواهد شد و ساخت این واحد‌ها توسط بنیاد شهید پیگیری می‌شود.

پیرو امضا این تفاهم‌نامه کارگروهی در استان کرمانشاه متشکل از معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه، شهردار مرکز استان، مدیرکل راه و شهرسازی و دیگر مدیران مرتبط تشکیل شد.

 رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در هفته‌های آینده پروژه ساخت این واحد‌های مسکونی با حضور وزیر راه و شهرسازی در استان کرمانشاه کلنگ زنی خواهد شد.

براساس مصوبه هیات دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران ۲۰ هزار واحد مسکونی را در سطح کشور برای جامعه ایثارگری خواهد ساخت که پروژه پنج هزار واحدی نخستین گام برای اجرایی کردن این مصوبه محسوب می‌شود.

رییس بنیاد شهید کشور گفت: رییس جمهوری بر تامین ۱۲ هزار مسکن جامعه ایثارگری در کشور تامین تاکید داشتند که با توجه به ظرفیت استان‌ها به ۲۰ هزار واحد مسکونی افزایش پیدا کرد.

اوحدی افزود: علاوه بر ساخت این واحد‌ها موضوع افزایش سقف وام مسکن جامعه ایثارگری برای تامین مسکن نیز به تصویب هیات دولت رسیده است.

او افزود: موضوع تفاهم‌نامه بنیاد شهید با استانداری کرمانشاه به منظور ساخت پنج هزار واحد مسکونی به منظور تسهیل در روند اجرا روز چهارشنبه در هیات دولت مطرح خواهد شد.

استاندار کرمانشاه گفت: این تفاهم نامه با تاکید رییس جمهوری امضا می‌شود و امیدوارم تا پایان دولت تدبیر و امید بخشی از آن به نتیجه برسد.

بازوند افزود: کمیته پیگیری این پروژه عصر امروز نخستین نشست خود به منظور انجام بررسی‌های لازم و آغاز سریع پروژه تشکیل می‌شود تا با مدیریت جهادی بتوان مسکن ایثارگران را به نتیجه برسانیم.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
من ایثارگر ّبا ۶۰سال سن با۴ فرزند با ۹۶ ماه درجهبه از خودم یکمتر زمین ندارم ۴۵سال هم از انقلاب گذشته اما عدالتی درکار نیست باعث نارضایتی تعدای زیاد ایثارگران وخانواده آنان شده است ورقبت آنچنانی مردم برای پای صندوق انتخابات ندارند چونکه مدیران اکثریت بمردم وحتی رهبری هم آمارهای غلط می‌دهند فقط بفکر خود و۷پشت خود هستند