نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب گفت : مشکلات اقتصادی موجود کشور ناشی از مدیریت ضعیف منابع است که برای خروج از این وضعیت باید منابع را درست مدیریت کرد و از ظرفیت‌های داخلی بهره گیریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شهریار حیدری نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب گفت : اقتصاد کشور در زمان کنونی علاوه بر تحریم تحت تاثیر کرونا قرار دارد، ولی مشکلی که ما داریم عدم بهره مندی از ظرفیت‌های داخلی به عنوان فرصت خوبی برای کشورمان است.

او گفت : در شرایط تحریم‌های نفتی، ایران اسلامی غیر از نفت ۷۵ نوع معدن دارد که در دنیا بی نظیر است و یک سرزمین پهناوری است که اقلیم چهار فصل دارد که اگر بر این منابع تکیه کنیم کشورمان از وضعیت مشکلات موجود رهایی می یابد.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت اقتصادی ایران اسلامی با این همه ظرفیت قابل قبول نیست واقعیت این است ما منابع در اختیار داریم و نیاز است مدیریت منابع داشته باشیم که ما در مدیریت ضعف داریم.

حیدری ادامه داد: مجلس عزمش جدی است که کمک کند از این وضعیت خارج شویم و از ظرفیت‌های داخلی غیر از نفت استفاده کنیم و همچنین در حوزه نفت نیز دولت باید تلاش کند ظرفیت جدیدی در کشور‌های دیگر ایجاد کند که اقتصاد کشور را تقویت کند نه متکی به نفت باشد.

او افزود: دولت نباید بر روی نفت برنامه ریزی کند و اقتصاد ما نباید تک رقمی باشد بلکه اقتصاد ما باید چند وجهی باشد که یکی از آن‌ها نفت است.

او ادامه داد: وضعیت موجود باعث نگرانی مردم است، چون گرانی‌های بی حد و حصر، ناشی از عدم مدیریت منابع است که باید با یک هم افزایی و با همکاری همه قوا از این وضعیت خارج شویم.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: امید است با نگاهی که مسوولان دارند و با هم افزایی و همدلی و همراهی این مشکلات حل شود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.