رئیس کمیته امداد سنقر گفت: برای حمایت از زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغالزایی حق بیمه تامین اجتماعی تعداد۱۴۲ خانوار از مددجویان شهری و روستایی پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  امجدیان رئیس کمیته امداد سنقر اعلام کرد: برای حمایت از زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغالزایی حق بیمه تامین اجتماعی تعداد۱۴۲ خانوار از مددجویان شهری و روستایی شامل ۱۰۳ نفر از زنان سرپرست خانوار و ۳۹ نفر از مجریان موفق طرح‌هایی اشتغالزایی امداد در سه ماهه اول سالجاری به مبلغ ۶۷۰ میلیون توسط امداد پرداخت گردید.

او ادامه داد: سرپرستان خانوار‌ باتوجه به شرایط سنی و سابقه پرداخت حق بیمه بازنشسته شده و مستمری از سازمان تامین اجتماعی دریافت خواهند کرد.

 به گفته این مقام مسئول درسال ۱۳۹۸ مبلغ ۳میلیاردو۳۷۷میلیون ریال بابت حق بیمه تعداد ۱۷۳ خانوار به سازمان تامین اجتماعی توسط امداد شهرستان پرداخت شده است.




توانمندی مددجویان با آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای 

 

 

جمشید خدرویسی رئیس کمیته امداد حمیل گفت: برای اشتغال جوانان و آموزش مهارت‌های شغلی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد حمیل، جلسه هم اندیشی با سازمان فنی و حرفه‌ای برگزار شد.

جمشید خدرویسی بیان کرد: گسترش اقدامات عملیاتی در سطح روستا‌های شهرستان در خصوص نیاز سنجی افراد قادر به کار و برگزاری دوره‌های اموزش فنی و حرفه‌ای و ایجاد بازار فروش محصولات و خدمات برای مددجویان تحت حمایت در اولویت کار امداد است.

خدرویسی افزود: کمیته امداد تلاش دارد از ظرفیت‌های مراکز فنی و حرفه‌ای در بخش‌های خصوصی، پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظلله عالی) برای اشتغال و توانمند سازی افراد تحت پوشش نهایت بهره را ببرد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.