مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به هدف گذاری ایجاد شش هزار شغل پایدار مددجویی در سال ۹۹، گفت : این نهاد بسیج تمامی امدادگران را برای نیل به این هدف مورد تاکید قرار داده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ همایش تبیین و تشریح دستورالعمل‌های حوزه اشتغال در سال ۹۹ با حضور مدیرکل ایجاد ۶۰۰۰ فرصت شغلی پایدارهدایت شغلی کمیته امداد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و امدادگران شاغل در این حوزه برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به هدف گذاری ایجاد شش هزار شغل پایدار مددجویی در سال ۹۹، گفت : این نهاد بسیج تمامی امدادگران را برای نیل به این هدف مورد تاکید قرار داده است.

محسن رخصی با یادآوری اینکه در سال گذشته نیز پنج هزار و ۵۹۰ شغل برای مددجویان تحت حمایت در استان کرمانشاه ایجاد شده، افزود: بیش از ۱۸۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه برای ایجاد این فرصت‌های شغلی به مددجویان متقاضی و دارای مهارت در استان پرداخت شده است.

رخصی ادامه داد: کمیته امداد استان کرمانشاه در سال ۹۸ رتبه نخست کشور را برای اجرای طرح‌های اشتغال مددجویی کسب کرده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه شغل‌های اجرایی از سوی مددجویان از پایدارترین شغل‌ها به شمار می‌رود، گفت: ارائه راهنمایی و نظارت‌های فنی و تخصصی کارشناسان مجرب اشتغال این نهاد از دلایل این پایداری و درآمدزایی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در این همایش با اشاره به موفقیت‌های کمیته امداد استان در زمینه ایجاد اشتغال و کسب رتبه برتر کشوری، گفت: در حال حاضر هیچ مقوله‌ای به اندازه اشتغال در اولویت مدیریت استان نیست و از این رو تمام قد از طرح‌های اشتغالزا در قالب پرداخت تسهیلات ارزان قیمت و اعطای زمین با امتیازات ویژه حمایت می‌کنیم.

او افزود: مقوله اشتغالزایی در کمیته امداد از آن جهت حائز اهمیت‌تر است که ضمن ایجاد اشتغال، باعث رفع محرومیت از یک خانواده تحت پوشش نیز می‌شود.

حاتمی افزود: کاهش نرخ تورم، ایجاد اشتغال، بهبود فضای کسب و کار و حمایت از اقشار آسیب پذیر چهار استراتژی است که برای تحقق آن‌ها برنامه‌ریزی کرده‌ایم و از دستگاه‌های اجرایی نیز خواسته‌ایم برنامه‌های خود را بر اساس این چهار محور طراحی کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.