معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کرمانشاه گفت: سه هزار و ۴۹ قلم کالای اساسی موردنیاز مددجویان این نهاد با ۲ میلیارد و ۴۰۶ میلیون تومان اعتبار در سال ۹۸ تامین شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  کیومرث رحمتی پو معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کرمانشاه گفت : یکی از سرفصل‌های حمایتی کمیته امداد خریداری و تامین وسایل ضروری زندگی برای خانوار‌های مددجو است که در سال گذشته بیش از سه هزار قلم کالای اساسی برای خانوار‌های مددجو در استان خریداری شده است.

او با بیان اینکه بیش از ۲ میلیارد و ۴۰۶ میلیون تومان اعتبار برای خریداری این وسایل هزینه شده، گفت : بخش قابل توجهی از این اعتبار با مشارکت خیران نیک اندیش تامین شده است.

رحمتی پور افزود: وسایل ضروری خریداری شده شامل گاز، یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی و وسایل گرمایشی و سرمایشی بوده است.

او با بیان اینکه تمامی این وسایل به خانوار‌های نیازمند ساکن در مناطق با ضریب محرومیت بالا اهدا شده، گفت: خیران نیکوکار می‌توانند کمک‌های نقدی و کالایی خود را به دفاتر این نهاد در شهرستان‌ها اهدا کنند .

اختصاص ۴۳۳ میلیون تومان اعتبار به ارتقای شاخص‌های بهداشتی مددجویان جوانرودی

رئیس کمیته امداد شهرستان جوانرود گفت: در سال ۹۸ بیش از ۴۳۳ میلیون تومان اعتبار به ارتقای شاخص‌های بهداشتی، تامین فرانشیز و ارائه خدمات ویژه درمانی مددجویان تحت حمایت در این شهرستان اختصاص داده شده است.

شهبازی گفت : تامین هزینه‌های بهداشتی، فرانشیز و ارائه خدمات ویژه درمانی بخشی از خدمات حمایتی این نهاد به شمار می‌رود.

شهبازی افزود: خدمات بهداشتی و درمانی این نهاد در سرفصل حمایت از کودکان دچار اختلال رشد، حمایت و تامین تجهیزات بیماران خاص و صعب العلاج، حمایت از خانواده‌های مددجو در برابر بیماری کرونا ویروس، تامین حق بیمه تامین اجتماعی و تامین فرانشیز‌های درمانی مددجویان ارائه می‌شود.

او افزود: در سال گذشته بیش از ۴۳۳ میلیون تومان اعتبار به ارتقای این شاخص‌های بهداشتی و تامین فرانشیز‌های درمانی مددجویان جوانرودی اختصاص داده شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان جوانرود با بیان اینکه حدود دو هزار و ۵۰۰ مددجو در این شهرستان از خدمات درمانی و بهداشتی این نهاد بهره‌مند شدند، گفت: خیران درمانی همواره یاری رسان کمیته امداد در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مددجویان تحت حمایت بوده اند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.