رئیس هیات دوچرخه سواری استان کرمانشاه گفت : در سال ۹۸، مسابقات استانی را در رشته‌های مختلفی برای شناخت ورزشکاران برتر برگزار کردیم که در نهایت توانستیم در مسابقات کشوری جایگاهی بدست آوریم .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ جلال عزیزی رئیس هیات دوچرخه سواری استان کرمانشاه گفت : در سال ۹۸، مسابقات استانی را در رشته‌های مختلفی برای شناخت ورزشکاران برتر برگزار کردیم که در نهایت توانستیم در مسابقات کشوری جایگاهی بدست آوریم. در اعزام ورزشکاران به مسابقات قهرمانی کشور و لیگ ۷ مرحله اعزام تیم داشتیم که حاصل یک اعزام در بخش بانوان کسب یک مدال نقره بود، و در اعزام‌های دیگر دو ورزشکار ما به اردوی تدارکاتی تیم ملی دعوت شدند که در بخش نوجوانان در نهایت یک ورزشکار به اردوی پشتوانه سازی تیم ملی دعوت شد.

او گفت : در اعزام مسابقات قهرمانی کشور تریال نیز مقام دوم کشوری را کسب کردیم که سبب شد ورزشکار مامنتخب تیم ملی تریال شود و به لطف فدراسیون به مسابقات آسیایی جاکارتا اعزام شد و مقام سوم ومدال برنز آسیا را برای استان و کشور کسب کرد.

عزیزی بااشاره به اینکه کرمانشاه نیاز مبرم به پیست دارد افزود: تا زمانی که زیرساخت ورزش دوچرخه سواری دراستان نداشته باشیم واین توسعه زیرساختی همت مسئولین استان را میطلبد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.