نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد ۷۵ درصد آمریکایی‌ها معتقدند کشورشان در شرایط شیوع ویروس کرونا و ریاست جمهوری دونالد ترامپ از کنترل خارج شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری نیوزویک، سه چهارم آمریکایی‌ها بر این باورند که این کشور تحت ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ و در بحبوحه شیوع کرونا «از کنترل خارج شده است».

نتایج نظرسنجی مشترک سایت یاهو و موسسه یوگاو که روز پنجشنبه منتشر شده است، نشان می‌دهد ۷۵ درصد آمریکایی‌ها معتقدند کشورشان در شرایط شیوع ویروس کرونا از کنترل دولت ترامپ خارج شده است. این در حالی است که فقط ۱۴ درصد معتقدند شرایط در آمریکا هنوز تحت کنترل است.

بر اساس این نظرسنجی، ۸۱ درصد شرکت کنندگان بالای ۶۵ سال و ۶۸ درصد شرکت کنندگان بین ۳۰ تا ۴۴ سال گفته‌اند با شیوع کووید-۱۹ آمریکا متحمل شکست مفتضحانه‌ای شده است. همچنین ۸۲ درصد از افرادی که معتقدند آمریکا در بحبوحه کرونا از کنترل خارج شده است حامی دموکرات‌ها هستند.

در این میان ۶۵ درصد شرکت کنندگان اعلام کرده‌اند شیوع بیماری در آمریکا رو به وخامت است و فقط ۱۶ درصد معتقدند مقابله با بیماری همه‌گیر کنترل شده و رو به کاهش است.

این نظرسنجی از ۱۵۰۰ بزرگسال در بازه زمانی ۲۹ ژوئن تا اول ژوئیه با حاشیه خطای ۳.۲ درصد انجام شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار