وزیر دفاع اسبق آمریکا و رئیس کارکنان کاخ سفید در دوره ریاست جمهوری بیل کلینتون به انتقاد از سیاست‌های دونالد ترامپ پرداخت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «لئون پانتا» وزیر دفاع اسبق آمریکا و رئیس کارکنان کاخ سفید در دوره ریاست جمهوری بیل کلینتون گفت: دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا از مواجهه با بحران‌هایی که حل آن‌ها سخت است، خودداری می‌کند.

لئون پانتا گفت: عملکرد دونالد ترامپ بسیار متفاوت از آن چیزی است که ما تاکنون دیده‌ایم. این نشان می‌دهد که وی توانایی اداره امور آمریکا را به عنوان رئیس‌جمهور ندارد و ممکن است کشور را با مشکل مواجه کند. این بحران، بحران بزرگی است ما امروز شاهد ابتلای ۴۱ هزار نفر دیگر به ویروس کرونا بودیم و من فکر می‌کنم که اظهارات دکتر فائوچی که گفته بود ممکن است به روزانه ۱۰۰ هزار مبتلا به کرونا در آمریکا برسیم کاملا درست است.

وی افزود رئیس جمهور ترامپ به جای آن که یک راهبرد ملی را برای مقابله با این بحران تدوین کند به شکل بسیار ساده‌ای تمام توجه خود را به انتشار پیام‌هایی در توئیتر درباره خرابکاری و مسائل دیگر متمرکز کرده است تا توجه‌ها را از بحران واقعی که با آن مواجه هستیم، منحرف کند.

پانتا تاکید کرد: به صراحت می‌گویم عملکرد ترامپ در برابر بحران به هیچ وجه خوب نیست. وی نمی‌خواهد با مسائلی که به راحتی برای وی قابل حل نیستند یا صرفا با انتشار پیام‌های توئیتری قابل حل نیستند مواجه شود. در نتیجه هم او تلاش می‌کند از هر مسئولیتی شانه خالی کند. وی بیشتر توجه خود را بر انتخابات متمرکز کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۲۹ ۱۴ تير ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
تمامی بتها و بتکده های شیاطین خبیث ستمگران نژادپرستان دیکتاتورهای ملعونین بی عدالت را به زیر بکشید و نابودشان کنید ای قیام کنندگان انقلابیون مومنین مستضعفین ستم کشیدگان آمریکا که از ظلم و ستمگریهای بی حقوق بشر و بی عدالتیهای فراعنه برده داران عصر جدید همچون ترامپ ملعون و دارو دسته سفاک شیطان صفتان خبیث دزدان غارتگران دروغگویان حزب جمهوری خواهان و حزب دمکراتهای دروغین و همپیمانانشون در سر تا سر جهان خسته و بیچاره و پژمرده و درمانده و تهی دست و محروم شده اید و به تنگ آمده اید از نداشتن حق و حقوق انسانیتان مقاومت و مبارزه یکپارچه و متحدانه شبانه روزی داشته باشید و بر خداوند جل جلاله توکل کنید و از این ستمگران ملعونین شیاطین نهراسید نترسید که خانه ها و جایگاهشان همچون عنکبود سست و پوشالین است با مدد خداوند جل جلاله پیروزیتان بسیار نزدیک است و دولت عدل و عدالت انسانیتان را ای مومنین مستضعفین ستمکشیدگان محرومان خودتان انتخاب کنید و این وعده خداوند جل جلاله است که مومنین مستضعفین ستم کشیدگان محرومان سر تا سر جهان حاکمان و وارثان کره زمین خواهند بود .
والسلام و صلوات التماس دعا و اتماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۱۴ تير ۱۳۹۹
گرونی طلا واهن و خرید میوه امروز رکورد زد اونم جالبه تیتر امروز شما
آخرین اخبار