نوعروسان نیازمند صومعه سرایی با مشارکت خیران جهیزیه گرفتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سید کاظم دلخوش، نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه بنیاد خیریه آبشارعاطفه‌ها شعبه صومعه سرا با اشاره به اهداف این مرکز خیریه و خدمت به مردم نیازمند گفت:مشارکت خیران در کار‌های خیر نقش به سزایی در محرومیت زدایی دارد.

او افزایش مشارکت خیران برای کمک به محرومیت زدایی خبر داد و افزود:  حمایت از زنان بی سرپرست و زنان سرپرست خانوار و اشتغالزایی بانوان از برنامه جدی مجلس یازدهم است.

سیدجلال سید محمدی ،  فرماندار صومعه‌سرا هم در این مراسم با اشاره نقش موثر خیران در همه برنامه‌های خیرخواهانه گفت: با توجه به شیوع کرونا دررزمایش مردمی مواسات همدلی و کمک مومنانه با مشارکت خیران ۹ هزار بسته معیشتی به ارزش ۲۲ میلیارد ریال بین خانواده‌های نیازمند صومعه سرائی توزیع شده است.

زهرا بسام ، مدیر شعب بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌های گیلان هم گفت: این بنیاد در ۶۰۰شهر کشور و ۱۴ شهر گیلان شعبه دارد و هدف این بنیاد ترویج ازدواج آسان، اکرام ایتام، تامین جهیزیه نوعروسان و اشتغال و کارآفرینی برای بانوان است.

او همچنین از کمک خیران برای تهیه جهیزیه ۱۰ نوعروس صومعه سرایی خبرداد و افزود: این کالا‌ها شامل اجاق گاز، بخاری گازی، فرش، سرویس تفلون وکارت هدیه به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال است.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.