مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی گیلان گفت: ۶۰۰ کمک هزینه ازدواج به نوعروسان نیازمند اهدا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛  حجت الاسلام سعید مهدوی مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی گیلان گفت: در ۲ سال گذشته ۶۰۰ کمک هزینه ازدواج به مبلغ ۱۸ میلیارد ریال برای نوعروسان نیازمند گیلانی که زندگی مشترک خودرا آغاز کردند خریداری و اهدا شده است.

وی افزود: همچنین در همین راستای ۹۰ هدیه پنج میلیون ریالی هم به نوعروسان اهدا شده است.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی گیلان با بیان اینکه خدمت رسانی به محرومان و اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و آموزشی از مهمترین فعالیت‌های آستان قدس رضوی در کشور است گفت: تاکنون ۲ هزارنفر در حوزه خادم یاری آستان قدس رضوی در گیلان نام نویسی کرده اند که برای ۶۰۰ نفر مراحل گزینش انجام شده است.

حجت الاسلام سعید مهدوی با بیان اینکه هموطنان گیلانی می‌توان باهفته‌ای ۶ ساعت کارخیر، خادم یار امام رضا (ع) شوند افزود: علاقمندان می‌توانند برای خادم یاری در سایت نمایندگی آستان قدس رضوی گیلان نام نویسی کنند.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ مسکن محرومان هم تاکنون از سوی نمایندگی آستان قدس رضوی گیلان بازسازی و نوسازی شده است افزود: در این زمینه ۵۰۰ میلیون ریالی از سوی خیران و آستان قدس رضوی هزینه شده است.

حجت الاسلام مهدوی تصریح کرد: ۱۰۰  هدیه ۲ میلیون ریالی هم به سادات، ایتام و نیازمندان در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی و محرومیت زدایی اهداء شده است.

 

انتهای پیام/م.ع

۶۰۰ کمک هزینه ازدواج به نوعروسان نیازمند گیلانی اهدا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.