اختتامیه جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های کشور فردا در رشت برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: آئین اختتامیه هشتمین جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های کشور، فردا (پنج شنبه ۲۸ تیر ماه) در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء رشت برگزار می‌شود.

وی افزود: هشتمین جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ها از سری برنامه‌های شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) است که همزمان با پنجمین روز از دهه کرامت به میزبانی استان گیلان برگزار می‌شود.

مدیرکل ارشاد گیلان با اشاره به ارسال یک هزار و ۵۱۹ اثر از ٣٠ استان کشور به دبیرخانه این جشنواره خاطرنشان کرد: این آثار در ۷ رشته بخش اصلی شامل تیتر، سرمقاله و یادداشت، خبر، گزارش، مصاحبه، مقاله و عکس بخش‌های "آثار رادیویی و تلویزیونی"، شعر رضوی و بخش ویژه "گرافیک رضوی در رسانه‌ها" ارسال شده است.

فاضلی با بیان اینکه آئین اختتامیه هشتمین جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ها، ساعت ١٠ صبح فردا آغاز می‌شود، اظهار داشت: سخنرانی نماینده، ولی فقیه در گیلان و ضیائی‌پرور، مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت ارشاد و سرپرست هیئت داوران جشنواره، حضور خدام حرم مطهر رضوی و افتتاح نمایشگاه سیری بر موزه آستان قدس رضوی از جمله بخش‌های این مراسم است.

وی تصریح کرد: ٢٨ برگزیده بخش‌های مختلف این جشنواره، به همراه مدیران مسئول رسانه‌های فعال در امر اطلاع‌رسانی جشنواره در این مراسم تقدیر خواهند شد.

دبیر جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های کشور اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی، ادبی و مذهبی مرتبط با سیره اهل بیت (ع) به ویژه حضرت امام رضا (ع) و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه فرهنگ رضوی و کمک به انتشار گسترده‌تر این عرصه معنوی را از اهداف برگزاری این جشنواره اعلام کرد.

 

انتهای پیام/ع

تقدیر از برگزیدگان رسانه‌های کشور در ترویج فرهنگ رضوی، فردا در رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.