پهباد‌ها به کمک کشف مواد مخدر در کرمان می‌آیند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا،گفت:ما در تلاش هستیم هرگونه تکنولوژی که باعث کشف بیشتر مواد مخدر در کشور می‌شود به کمک بگیریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، پس از بازدید و سرکشی از یگان‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان کرمان در نشستی با فرمانده انتظامی استان گفتگو کرد.

سرهنگ کریمی ضمن قدردانی از فرمانده انتظامی استان کرمان و دیگر کارکنانی که در حوزه کشف مواد مخدر تلاش و ایثارگری می‌کنند، گفت:استان کرمان یکی از استان‌هایی است که در کشف مواد افیونی بسیار پرکار و رتبه بالایی  دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، کشت مواد مخدر در همسایگی کشور ایران را از دسیسه‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار برشمرد و گفت:فرماندهی انتظامی استان کرمان در کشف مواد مخدر به عنوان یک پلیس پر تلاش شناخته شده است.

او افزود: ما در تلاش هستیم هرگونه تکنولوژی که باعث کشف بیشتر مواد مخدر در کشور می‌شود به کمک بگیریم.

این مقام مسئول ادامه داد: ان شا الله در آینده‌ای نه چندان دور پهباد‌ها به کمک کشف مواد مخدر در استان کرمان خواهند آمد.

سردار ناظری ،فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در این نشست گفت: در تلاش هستیم کویر‌های استان کرمان را برای تردد قاچاقچیان مواد مخدر ناامن‌تر کنیم.

او به فعالیت‌های دسته‌های رزمی و بسیج مردمی در مبارزه با مواد مخدر و کشف مواد افیونی اشاره کرد و کار این مجاهدان را کاری بزرگ برشمرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.