دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت:۳۰ تن انواع مواد مخدر شامل تریاک، حشیش، شیشه، کراک، متادون و ابزار آلات استعمال آن به ارزش ۶۰ میلیارد تومان در کرمان امحا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمد رضا محمدی انارکی ،دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان کرمان،با اشاره به امحا سی تن مواد مخدر در کرمان گفت: استان کرمان خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و تاکنون بیش از ۵۰۰ شهید و یک هزار نفر جانباز در امر مبارزه با مواد مخدر تقدیم کرده است.

محمدی انارکی ادامه داد: حدود ۸۰۳ نوع مواد مخدر به اسم‌های مختلف وجود دارد و بیشتر مواد مخدر کشف شده در استان کرمان سنتی است و در افغانستان تولید شیشه نیز انجام می‌شود.

او با اشاره به اجرای طرح یاری گران در مدارس اظهار داشت: این طرح از سال گذشته در استان با هدف آگاه سازی و مصون سازی دانش آموزان در برابر آسیب‌های مواد مخدر در حال اجراست.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان هم گفت: سال گذشته در راستای امنیت و مبارزه با پدیده مواد مخدر کشفیات خوبی در استان داشتیم که نسبت به سال قبل از آن ۲۹ درصد افزایش کشف را شاهد بودیم.

سرهنگ ناصر فرشید افزود: همچنین در سه ماهه ابتدای سال جاری میزان کشفیات انواع مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۲۸ دی ۱۳۹۹
درود
آخرین اخبار