مرد سالخورده که همسر دومش را به شدت کتک زده و موجب قطع یکی از پاهایش شده بود در دادگاه شاهدانی را معرفی کرد تا ثابت کند بی گناه است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  رسیدگی به پرونده  پیشرو از یک سال قبل به دنبال شکایت مرد سالخورده‌ای که به کلانتری تجریش رفته بود از داماد ۶۰ ساله اش به نام احمد آغاز شد.

وی گفت: دامادم که ۳۰ سال از دخترم به نام بهناز بزرگتر است بعد از جدایی از همسر اولش به خواستگاری دخترم آمد و دو سال قبل آن‌ها با هم ازدواج کردند. داماد مرد ثروتمندی است و آن‌ها زندگی خوبی داشتند تا اینکه چند روز قبل دخترم هراسان با من تماس گرفت و حرف‌هایی زد که از شنیدن آن شوکه شدم. بهناز می‌گفت شوهرش او را به شدت کتک زده و او را دو هفته در خانه شان در تجریش زندانی کرده است. دخترم با من تماس گرفت تا به کمک او بروم.


بیشتربخوانید

شکنجه مادرشوهر سالخورده توسط عروس جوان! +فیلم


من همراه دایی بهناز به خانه آن‌ها رفتم و دخترم را در وضعیت آشفته‌ای دیدم. بهناز به شدت کتک خورده و آسیب دیده بود و قادر به حرکت نبود. من و برادر همسرم دخترم را به بیمارستان رساندیم و دخترم تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما یکی از پاهایش قطع شد و پزشکان اعلام کرده‌اند عصب‌های پای دیگرش نیز به شدت آسیب دیده و او و دیگر قادر به حرکت نیست و باید برای تمام عمرش روی ویلچر بنشیند. حالا آمده‌ام تا از دامادم شکایت کنم.

به دنبال اظهارات این مرد مأموران پلیس پیگیری پرونده شدند و دریافتند زن جوان پس از درگیری با شوهر سالخورده اش به شدت کتک خورده و آسیب دیده است. با افشای این ماجرا احمد بازداشت شد و به درگیری با همسرش اعتراف کرد.

قطع شدن پای عروس ۳۰ ساله با شکنجه داماد پولدار تهرانی!

احمد می‌خواست من را بکشد/ با میله شومینه به شدت مرا کتک زد

مرد ثروتمند در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد. در ابتدای جلسه زن جوان که روی ویلچر نشسته بود به قضات گفت: دو سال قبل وقتی احمد به خواستگاری ام آمد، چون مرد ثروتمندی بود با او ازدواج کردم. ما در خانه ویلایی در تجریش زندگی می‌کردیم و زندگی خوبی داشتیم. او مرد آرامی بود، اما آخرین بار وقتی به خاطر رفت و آمد‌های فرزندانش به او اعتراض کردم از کوره در رفت و با میله شومینه به جانم افتاد و به شدت مرا کتک زد.

این زن درباره علت درگیری با شوهرش به قضات گفت: شوهرم از همسر سابقش صاحب چند فرزند است که آن‌ها همگی هم سن و سال من هستند. هر بار که آن‌ها به خانه مان می‌آمدند با من رفتار تحقیرآمیزی داشتند و مانند یک کلفت با من رفتار می‌کردند. به همین خاطر آخرین بار به همسرم اعتراض کردم، اما او با میله شومینه به سر و صورت، دهان و پاهایم زد که دندان هایم شکست و پاهایم به شدت آسیب دید. اما او اجازه نداد تا به بیمارستان بروم. شوهرم دو هفته مرا در خانه زندانی کرد و در این مدت اجازه نداشتم تلفنی با خانواده ام تماس بگیرم. صورتم ورم کرده بود و حتی نمی‌توانستم صحبت کنم. تا اینکه آخرین بار وقتی همسرم برای خرید از خانه بیرون رفته بود توانستم با پدرم تماس بگیرم. پدر و دایی ام به خانه مان آمدند و مرا به بیمارستان بردند. در بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفتم، اما یکی از پاهایم به خاطر عفونت قطع شد و اعصاب پای دیگرم نیز به شدت آسیب دیده و حالا باید تا آخر عمر ویلچر نشین باشم.

این زن با اشاره به همسرش گفت: احمد می‌خواست مرا بکشد، اما من معجزه‌آسا زنده ماندم. من از شوهرم شکایت دارم و دیه می‌خواهم.

من بهناز را کتک نزدم

سپس مرد سالخورده در جایگاه ویژه ایستاد و اظهارات عجیبی را مطرح کرد.

وی گفت: دعوای من و همسرم بر سر پول بود. او از من خواست تا کارت عابر بانکم را به او بدهم، اما چون مقاومت کردم میله شومینه را برداشت و به سمت من حمله کرد. سپس با پدر و دایی اش تماس گرفت و آن‌ها دنبال بهناز آمدند و او را با خودشان بردند. من نمی‌دانم در این مدت چه اتفاقی افتاد که همسرم پاهایش را از دست داد. من او را کتک نزده ام و اتهامم را قبول ندارم.

با پایان اظهارات این مرد قضات وارد شور شدند و ادامه جلسه را برای معرفی شاهدان به بعد موکول کردند.

حضور شاهدان در دادگاه/ بهناز سالم خانه را ترک کرد

در جلسه دیروز مرد سالخورده دو باغبان را به عنوان شاهد به دادگاه معرفی کرد تا ثابت کند بی گناه است.

دو باغبان گفتند ما آخرین بار زن جوان را دیدیم که سالم خانه همسرش را ترک کرد.

در این میان زن جوان شوهر سالخورده اش را دروغگو خواند و پدر و دایی اش را به عنوان شاهد معرفی کرد.

آن‌ها گفتند:وقتی بهناز با ما تماس گرفت و برای کمک به خانه او رفتیم حالش به شدت بد بود و شوهرش او را کتک زده بود.

با پایان اظهارات شاهدان قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

منبع: صبح مشهد

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبارحوادث ، قطع عضو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کریس
۰۰:۲۱ ۱۴ تير ۱۳۹۹
عدالت فقط مال پول دارهاست میتونم ثابت کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۱۳ تير ۱۳۹۹
وقتی خودش داره میگه دیه میخوام یعنی داستان بو داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۱۴ تير ۱۳۹۹
طرف معلول شده بازم دیه نخواد. مردم تو چه توهمی زندگی میکنند خدا!
Iran (Islamic Republic of)
جوکر
۲۱:۳۸ ۱۳ تير ۱۳۹۹
دو سال قبل وقتی احمد به خواستگاری ام آمد، چون مرد ثروتمندی بود با او ازدواج کردم

هههه
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۲۰:۰۱ ۱۳ تير ۱۳۹۹
قاضی فقط خداست ولی وقتی پول میخواستی نمی دونستی که سی سال ازتوبزرگتربچهبزرگ داره نمیدونم دیگه الان همه دنبال پول هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۱۳ تير ۱۳۹۹
معلوم نیست کی راست میگه کی دروغ، باید شاهدان عینی بیشتر رو پیدا کنن تا معلوم بشه یا که دوربین های اطراف محل خانه رو تا بیمارستان که میگن بردنش چک کنن تا معلوم بشه، این روزا همه جا پر از دوربینه. دوربین دروغ نمیگه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۱۳ تير ۱۳۹۹
جامعه ای که زن ها بفکر ازدواج با پولدارها باشن همین میشه .
پول درسته ارزش داره ولی انسانیت چی ؟ امان از دست زنها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۱۳ تير ۱۳۹۹
پزشکی قانونی باتوجه به تاریخ اسیب دیدن خانم می تونه قضیه رو مشخص کنه چرا که ادعای دو طرف دو هفته فاصله داره
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۷:۵۰ ۱۳ تير ۱۳۹۹
سلام اخرین باری که باغبانها زن را دیدند که از خانه رفته کی بوده اگر شهود را از روی جزعیات بازجویی کنند دروغشان لو میرود پس زنه را کی به این روز در اورده مگه کسی به خاطر پول خودشو فلج میکنه اگر کسی هم اینکار را با خودش بکنه سریع به بیمارستان مراجعه میکنه تا درمان بشه نه اینکه عفونت کنه اگر اون شوهر و شهود را با جزعیات بازجویی کنند قشنگ مشخص میشه کی دروغ میگه فقط باید همدیگه را نبینند تا هماهنگ نکنند و در یک ساعت مشخص هر سه جدا جدا با سوالات یکسان بازجویی بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۱۳ تير ۱۳۹۹
خوب شما که در در جه اول ثروت همسر براتون مهم بوده می‌دونستی که فرزندان بزرگی دارن ، وقتی خودتون به خودتون رحم نمیکنید چه توقعی از بقیه دارید !!!! تو این مملکت کم نیستن زنان و دخترانی که به هم جنس خودشون رحم نمیکنن خونه شون رو آشیونه یه کی دیگه بنا میکنن ،
پذیرشش برای آدم سخته واقعا !! الله و اعلم
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۴:۴۷ ۱۳ تير ۱۳۹۹
احتیاج آمیخت با موی سیه ریش سپید
از تو شد این نامناسب ازدواج
احتیاج ای احتیاج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۱۳ تير ۱۳۹۹
واقعا ادم نمیدونه چی باید بگه و حرف کدوم رو باور کنه
Iran (Islamic Republic of)
مانی
۱۳:۵۴ ۱۳ تير ۱۳۹۹
قضاوت نکنیم !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۱۳ تير ۱۳۹۹
حالا اگر خانواده مانع ازدواج این دختره با شوگر ددی میشدن همه میگفتن وای دخترای ایرانی در بدبختی و افکار تاریک جامعه هستن نمی تونن با فرد موردنظرشون ازدواج کنن.
حالا که ازدواج کرده همه میگن وای چه مرد کثیفی اشد مجازات... اعدام... ال....بل ....جیمبل.....
وقتی با هم سن پدرت ازدواج میکنی همین میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۱۳ تير ۱۳۹۹
این باید قصاص بشود.تا درس عبرتی برای دیگران باشد
-
ناشناس
۱۶:۰۶ ۱۳ تير ۱۳۹۹
بچه ها قضاوت نکنیم، همه پولدارا که بد نیستن خیلی از بیمارستانا و مدارس و مساجد توسط همین پولدارا ساخته شده، چرا همه میگید تقصیر آقاست؟ یک درصد احتمال بدید تقصیر خانمه که با مرد بداخلاقی کرده، آقایون محترم؟فرض کنید خسته و کوفته و کلی مشغله ذهنی و قرض و قسط اومدید خونه، خانومتون هییییییی میره رو اعصاب، اون موقع چیکار میکنید؟ اگه نزنیدش یعنی خیلی خوبید حداقلش چن تا فحش بهش میدین، غیر از اینه واقعا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۱۳ تير ۱۳۹۹
سلام ببخشید شما که از زندگی کسی خبر نداری چرا میای قضاوت میکنی با این بیکاری جوانها که میترسن زن بگیرن بابی پولی پدرها که نمیتونن جهازبدن پدری که اون موقع پچه دارشده همه چیز ارزون بوده ولی الان یه جهاز بالای صدملیون درمیاد انوقت زمینه برای این پیرمردهای پولدار از خدا بی خبر فراهم میشه به خودش جرعت میده میره خواستگاری دختر خوانواده ضعیف که هربلایی سرش خواست در بیاره امیدوارم وکلاو قاضی پرونده مورو ازماست بکشه و گناه کارو به سزای اعمالش برسونن
Iran (Islamic Republic of)
حیدر
۱۱:۱۱ ۱۳ تير ۱۳۹۹
تصویر و نام این پدر سوخته رو پخش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۱۳ تير ۱۳۹۹
وقتی خانواده دو هفته از فرزنشون بی اطلاع هستند معلوم میشه که خانه از پایه ویرانه
Iran (Islamic Republic of)
حمیدپپ
۱۰:۲۹ ۱۳ تير ۱۳۹۹
انسان ازخدابی خبرهرکاری برای ارصای نفسش میکنه ولی نمی دونم اینزنهاچرااینقدربی عرضه هستندچرادراون زمان هیچ کاری نمیکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۱۳ تير ۱۳۹۹
امان از دست این زبان زن ها. زبان سرخ سر سبز میدهد بر باد. خانم ها تو رو قرآن در مکالمه با شوهرانتان کمی زبان نگه دارید. زخم نزنید. واقعا بعضی مواقع چیزی میگن یا طوری برخورد میکنن که در لحظه انسان دیوانه میشه.
Iran (Islamic Republic of)
سمانه
۱۱:۱۴ ۱۳ تير ۱۳۹۹
زبان تلخ هر انسانی میتونه آزاردهنده باشه اینطور نیست که همیشه زبان زن ها در زندگی اینطوری باشه ما مردهای آزاردهنده هم خیلی داریم. حتی اگه زبان همسر انقدر تند باشه باز هم کتک زدن راهش نیست
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۵۹ ۱۳ تير ۱۳۹۹
بهتر است زود قضاوت نکنیم. حرفهای هردوطرف مشکوک است. اصلا معلوم نیست حقیقت چیست. من و شما باید قضاوت را به سیستم قضایی بسپاریم این متن خبر فقط برای خواندن است نه قضاوت کردن!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۱۳ تير ۱۳۹۹
خواهشااین حرف ونزنید حقش به خاطر پول بامرد پولدار ازدواج کرده شما ازریشش خبرندارید .بله واقعا کساتی هستنکه واسه یه نان پول ندارن .این مردبی عرضهدنباید به خاطر پولش این بلارابه سرمیاورد .حقش باید اعدام کنن تا به بقیه مردهایپولدارهم ثابت بشه پولشمو نو به رخ نکشن .
Iran (Islamic Republic of)
شقایق
۰۸:۲۵ ۱۳ تير ۱۳۹۹
حقش بوده با کسی که جای پدرش هست بخاطر ثروتش ازدواج کرده نتیجه ای بهتر ازین نمیشه عاقبت طمع همینه
Netherlands
ناشناس
۰۷:۴۴ ۱۳ تير ۱۳۹۹
حالااسکناس های پول را ببندبه پاهات تابتونی راه بری!
Iran (Islamic Republic of)
N
۰۰:۲۷ ۱۴ تير ۱۳۹۹
واقعا متاسفم واسه افکار بسته و جاهلانتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۲ ۱۳ تير ۱۳۹۹
باسلام.مطمئن باشید پزشکان پزشکی قانونی متوجه میشوند که چه کسی از طرفین دعوا راست میگوید و چه کسی دروغ.پزشکان خبره اند در اولین نگاه متوجه میشوند که پیرمرد دروغ میگوید چون زن بیچاره از تمام نقاط بدنش شکنجه شده است.به نظر بنده اشد مجازات رو باید برای آقا درنظر بگیرند‌‌.خانم هم دیه هم مهریه وهم طلاق رو مطالبه کند.باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۶ ۱۳ تير ۱۳۹۹
میتونن از کادر درمان و پزشکی که پاشو عمل کرده بود بپرسند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۱۳ تير ۱۳۹۹
اونا خودشون نمیدونن. ممنون که گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۱۳ تير ۱۳۹۹
لعنت به همه آدم های پول پرست حالم از همه شما ها بهم میخوره
Iran (Islamic Republic of)
محمد امین
۱۳:۲۸ ۱۳ تير ۱۳۹۹
اگه خودت پولدار بودی اینو میگفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۱۳ تير ۱۳۹۹
داداش گفته پول پرست

نگفته پولدار و ثروتمند و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۱۳ تير ۱۳۹۹
قضیه پیچیده است ولی اگر واقعا کار پیرمرد است . باید کل اموالش مصادره و بابت این کارش هم مجازات سختی در انتظارش باشد . مردم بخاطر نداری با یک پیرمرد که فرزندانشان منتظر ارثه اش هستند . تن به ازدواج می زنند .
Iran (Islamic Republic of)
حیدر
۱۱:۱۴ ۱۳ تير ۱۳۹۹
این سرملیه داران حرام خور به هیچکس رحم نمیکنند از کارگر تا دختر مردم چون پولدارند هم جا نفوذ دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۱۲ تير ۱۳۹۹
اون که پول داره فکرمیکنه همه کارمیتونه بکنه فقط ميدونم ظلمه خيليا باپول دختراي مردم ومیبرن زجرمیدن بایدپاهای پيرمرده قطع بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۱۲ تير ۱۳۹۹
چند سال زندگی توی این دنیا ارزش نداره ادم بخاطر پول خودشو اینحور خوار و ب بخت کنه. خونه بابا یک لقمه نون خشک می خورد ولی سالم زندگی می کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۱۲ تير ۱۳۹۹
خدایا چه زندگی هایی، من فکر میکردم فقط زندگی خودم همش سرتاسر درد و رنجه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۱۲ تير ۱۳۹۹
پاهای این سگ پیرو قطع کنید
Netherlands
ناشناس
۰۹:۱۲ ۱۳ تير ۱۳۹۹
طوری مجازاتش کنیدکه هرکس پول داشت فکرنکنه هرکاری دلش خواست میتونه انجام بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۱۳ تير ۱۳۹۹
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۱۳ تير ۱۳۹۹
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۱۳ تير ۱۳۹۹
فعلا که با پول میشه همه کاری کرد.. شاهد خرید و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۱۲ تير ۱۳۹۹
اگر در این دو هفته که زن ادعا می کنه زندانی بوده با کسی تماس تلفنی نداشته دال بر ذی حق بودن اوست
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۱:۰۰ ۱۲ تير ۱۳۹۹
من هم پولدارم ...
Iran (Islamic Republic of)
فاطیما
۱۹:۲۷ ۱۳ تير ۱۳۹۹
خخخ مثلا چیکار کنیم
Iran (Islamic Republic of)
حدادی
۲۰:۵۵ ۱۲ تير ۱۳۹۹
چه ربطی داره چون پول داره باید دست بزن داشته باشه فوق اش می برد طلاق اش میداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۱۲ تير ۱۳۹۹
لعنت به دختر پول پرست
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۱۳ ۱۲ تير ۱۳۹۹
حتما این آقای پولدار حقی گردن همسایه باغبان دارد که اینطور شهادت دادن پول داشته باشی میتونی دورغ هم بگی.
Iran (Islamic Republic of)
حیدر
۱۱:۱۵ ۱۳ تير ۱۳۹۹
شهادت دروغ معضلی شده و هیچ برخوردی هم با شاهدان دروغین نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۱۲ تير ۱۳۹۹
فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
مانی
۱۳:۵۵ ۱۳ تير ۱۳۹۹
برو بابا تو هم هر چی میشه میگی فقط اعدام هنوز هیچی معلوم نیست !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۱۲ تير ۱۳۹۹
حالا میبینید وضع پول پرستی اکثر دخترای ایران رو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۱۳ تير ۱۳۹۹
شاید از روی فقر یا نداشتن خواستگار تن به ازدواج با پیرمرده داده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۱۲ تير ۱۳۹۹
این جور مردهای به اصطلاح پول دار اولا بشدت خسیس هستند که بعد از اینکه کارشون راه افتاد تازه یادشان می اید پولهایشان را در کدام بانک یا کدام خرابه ای قایم کنندتا به دست همسرشان نرسد. در حالیکه اینگونه زنان هم که به خاطر پول ازدواج می کنند چون کمی طمع دارند هرگز به رویاهای خود نمی رسند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۱۲ تير ۱۳۹۹
خوب کاری نداره دادگاه اخرین تماس این خانم را که ازمنزل شوهرش داشته با روزی که وارد بیمارستان شده مقایسه کندبعد معلوم میشه کار شوهرش بوده یا نه با توجه به عفونتی که کرده مشخص است چند روزی از ضرب و شتم گذشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۱۳ تير ۱۳۹۹
مرسی کارآگاه
Netherlands
ناشناس
۱۷:۳۷ ۱۲ تير ۱۳۹۹
بدرک .اون وقت که جیک جیک مستونت بود فکرزمستونت بود؟ گفتی شوهرپولدارمی گیرم بعد می میره اموالش به من می رسه 30سال اختلاف؟؟
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۰:۵۹ ۱۲ تير ۱۳۹۹
آخه چرا اینقدر بی ادب، نمیگید خودش الان خواننده این مطلب باشه. با هر قصد و به هر اشتباهی، ایشان انسانی محترم و سزاوار احترامند. من با ایشان همدردی مبکنم و امید دارم آنطور که معجره آسا زنده ماند، معجزه آسا هم حال بهتری پیدا کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۱۲ تير ۱۳۹۹
شما فضول مردم نباش ، یاد بگیر سرت تو زندگیه ی خودت باشه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۳ ۱۳ تير ۱۳۹۹
داری در مورد ی انسان حرف میزنی ک دیگ تا آخر عمر نمیتونه راه بره ن در مورد ی گنجشک
Iran (Islamic Republic of)
داود
۰۷:۳۷ ۱۳ تير ۱۳۹۹
اگه دختر خودت هم بود این جوری حرف میزدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۱۳ تير ۱۳۹۹
شما واقعا چه جوری دلت میاد این حرف وبزنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۱۳ تير ۱۳۹۹
اینم عاقبت ازدواج با پول
Iran (Islamic Republic of)
مانی
۱۳:۵۷ ۱۳ تير ۱۳۹۹
آفرین !
Iran (Islamic Republic of)
جوکر
۲۱:۳۱ ۱۳ تير ۱۳۹۹
واقعا همینه لعنت به دختر و زن پول پرست
Iran (Islamic Republic of)
N
۰۰:۳۶ ۱۴ تير ۱۳۹۹
کسانی که مثل شما بیرحمانه نظر میدن دست کمی از اون پیرمرد بی وجدان ندارن براتون متاسفم عقط بدون زمین خیلی گِرده
Iran (Islamic Republic of)
شادمان
۱۷:۲۷ ۱۲ تير ۱۳۹۹
اختلاف سنی 30 سال !!!!!! چون پولدار بود با او ازدواج کردم !!!!! در خانه ویلایی در تجریش زندگی میکردیم !!!!!!!
دختر خوب آیا این معیار های برای زندگی با مردی 60 ساله عاقلانه است , آیا فکر نکدی که با مردی ازدواج میکنی که فرزندانش به سن سال تواند , وقت انتخاب او فقط پول و خانه اش در تجریش را دیدی فرزندان هم سن سالش را ندیدی و با خود فکر نکردی که آنها وارث پدرشان هستند و تو را خواهند خورد , از آن گذشته پدر این خانم که مردی سالخورده است چرا دختر خود را در این ورطه انداخت
امان از طمع زیاد و دنیا طلبی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۱۳ تير ۱۳۹۹
الان این مدلیه، مردان سال خورده طمع میکنن ، زنان هم در طمع هستند و به هم ضربه میزنن ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۱۲ تير ۱۳۹۹
تا کی میخوان از هول حلیم بیفتن تو دیگ
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۷:۱۵ ۱۲ تير ۱۳۹۹
اعدام کنید این ملعون را . قطع شدن پا چیز کمی نیست این در عذاب است . اصلا شاید پس از مجازات فرزندان زن اولش بیایند سراغ این دختر . یه حکم قاطع بدید برای همشون .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۱۳ تير ۱۳۹۹
دادگاه اگه ثابت بشه فوقش دیه میبره. اونم که پولدار
Iran (Islamic Republic of)
حیدر
۱۱:۱۶ ۱۳ تير ۱۳۹۹
قاضی بایدعادل باشه
Iran (Islamic Republic of)
فتح الله احمدیان
۱۶:۳۷ ۱۲ تير ۱۳۹۹
امان از پول،
همه کار میکنه،دختر ۱۵ ساله،مرد ۷۹ ساله رو به هم میرسونه،،،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۱۲ تير ۱۳۹۹
چون فرد پولداری بود با وی ازدواج کردم!!!!!!!!!!
آیا این شرط کافی؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۵ ۱۳ تير ۱۳۹۹
حالا چون ب خاطر پول ازدواج کرده باید تقاص پس بده و تا آخر عمر نتونه راه بره چقد راحت در مورد انسانها نظر میدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۱۳ تير ۱۳۹۹
من نکفتم این وضعیت واینگونه اقدامات درست است
باید در مورد آین فرد کا به راحتی با جان مردم بازی میکنه بیشتر تحقیق میکرد فقط به پولش توجه نمی کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۲ تير ۱۳۹۹
خب معلوم هست شوهر بهناز پول داده شاهد خریده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۱۲ تير ۱۳۹۹
از کجا انقدر مطمئنی؟؟
Iran (Islamic Republic of)
sina
۱۴:۵۹ ۱۲ تير ۱۳۹۹
فقط اعدام
بازم به فکر پوله نمیگه پام رفت میگه دیه میخوام
Iran (Islamic Republic of)
فتح الله احمدیان
۱۶:۳۵ ۱۲ تير ۱۳۹۹
اصلآ تمام مقصد ای ژنهای جوانی که حاظر میشن زن آدمهای پیر پولدار بشن،پوله،پوله،و بازم پوله،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۱۲ تير ۱۳۹۹
آره داداش! امان اژ دشت این ژنها!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۳ ۱۳ تير ۱۳۹۹
حالت خوبه ؟؟؟! اون مرد هم یه جلاد مثل تو بوده که راحت میگی اعدام !!! دختره اشتباه کرده تاوانش هم داده اون مرتیکه بی عاطفه باید اعدام بشه که با حبس می‌خواسته دختر بیچاره رو بکشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۱۳ تير ۱۳۹۹
وقتی ثروت در هیچ جا درست تقسیم نمیشه این کوچکترین معضل جهان است.
همه انسانها حق داشتن امکانات برای زندگی در دنیا رو دارن اگر تروت کل جهان رو در نظر بگیری و باور داشته باشی بنی آدم اعضای یک پیکرند اونوقت هیچکس گرسنه و بیسواد و بی فرهنگ و جاهل نمیمونه که را حل همه مسایلشو در پول ببینه. اونوقت هر کسی در تواناییها و استعدادهای خودش پیشرفت میکنه. خانه از پایبست ویران است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۱۲ تير ۱۳۹۹
از رد تماسها و دوربینها ی آنجا می توان پیگیری کرد .
Iran (Islamic Republic of)
ماهور
۱۷:۰۹ ۱۲ تير ۱۳۹۹
شنود تلفن خونه شوهرش همه چیو ثابت میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۱۲ تير ۱۳۹۹
دمت گرم من قاضی پرونده بودم ، خیلی فکر کردم ولی این به ذهنم نرسید مرسی کمک کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۱۲ تير ۱۳۹۹
خوب شد گفتی !!
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۸:۰۹ ۱۲ تير ۱۳۹۹
آفرین به تو کارگاه گجد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۱۲ تير ۱۳۹۹
بابا کارآگاه دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۱۲ تير ۱۳۹۹
زمان تلفن زدن به پدرش هم مشخص است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۱۲ تير ۱۳۹۹
گجت
United States of America
پری
۰۳:۰۶ ۱۳ تير ۱۳۹۹
مگه این پیرمرد چه قد قدرت داشته تونسته زن جون از پا دربیاره باورش سخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۱۳ تير ۱۳۹۹
زن ضعیفه. بخاطر همین بهش میگن ضعیفه چون مرد 80 ساله هم میتونه از پا درش بیاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۱۳ تير ۱۳۹۹
نوشته مرد60 سالش بوده نه 80 بعد هم بامیله شومینه کتکش زده!ناشناس10:13
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۱۳ تير ۱۳۹۹
امان ازپولداری وبی پولی هردوبنظرم خوب نیستن
شوهرمنم پولداره هروقت یکم پولش اضافه ترشد بفکر گرفتن زن دیگه میفته اختلاف سنی ماهم دوازده ساله
چون توی این دوره زمونه زنها فقط پولو میبیینن ازهم پاشیدن یک عمر زندگی رودرک نمیکنن
مردهای به ظاهرمردهم اول حریص پوله بعد که پولش زیادشدن حریص زن میشه
این زنها هستن که بایدبفکرهمنوعشون باشد و اجازه خیانت به همچین مردهاروندن نظرتون چیه؟