سرپرست معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی از کشف انواع لوازم یدکی خودرو قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در جنوب پایتخت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی علیشاهی گفت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه در انباری در جنوب تهران مقادیری لوازم یدکی خودرو دپو و جمع آوری شده است، بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان پایگاه جنوب معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه هویت مالک انباری شناسایی شد، اظهار داشت: بادستور قضائی انباری موضوع بازدید و در بازرسی از آن ۲۰ دستگاه موتورخودرو، ۱۵۰ عدد گیربکس، ۳۰ عدد جعبه فرمان، ۴۰ عدد کمپرسور، ۱۸ عدد میل لنگ، ۲۵۰ عدد کله گاوی فاقد مجوز گمرکی کشف و با دستور قضائی انباری توقیف شد.

سرپرست معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر شد و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق به عنوان یک اولویت، در دستور کار این پلیس قرار دارد و تمام نقاط پایتخت برای اخلالگران اقتصادی ناامن است.

به گفته سرهنگ علیشاهی کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های قاچاق کشف شده را بالغ بر ۳ میلیارد ریال برآورد کرده اند.


بیشتر بخوانید:

آتش سوزی انبار لوازم یدکی خودرو در خیابان امیر کبیر

انبار قطعات قاچاق خودرو در کهریزک شناسایی شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.