معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری عصر شعر «ملکوت هشتم» به مناسبت ولادت با سعادت امام رضا(ع) در خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، رضا رضایی معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی افزود: عصر شعر «ملکوت هشتم» با شعر خوانی شاعران مطرح آیینی استان و کشور چهارشنبه یازدهم تیرماه ساعت ۱۸ به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

رضایی هدف از برگزاری این عصرشعر را عرض ارادت به ساحت مقدس امام رضا(ع)، بهره گیری از تجربیات شاعران کشور، ایجاد شور و نشاط در بین علاقمندان و ارتقاء جایگاه شعری استان برشمرد.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی عنوان کرد: علاقه مندان می توانند ساعت ۱۸ روز ۱۱ تیر ماه با مراجعه به صفحه اینستاگرام انجمن ادبی رضوی به آدرس اینستاگرامی anjoman_adabi_razavi@ در این عصر شعر شرکت نمایند.

لازم به ذکر است شب شعر «ملکوت هشتم» با مشارکت معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، حوزه هنری خراسان شمالی، نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان شمالی و انجمن ادبی رضوی برگزار می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.