رییس مرکز مشاوره و آرامش معاونت اجتماعی پلیس کرمانشاه گفت: ۴۰۶ مورد مشاوره به صورت تلفنی در خصوص بیماری کرونا، در سه ماه سپری شده از سال جاری، به مردم استان ارائه شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  سرگرد یونس کرمی رییس مرکز مشاوره و آرامش معاونت اجتماعی پلیس کرمانشاه در جمع خبرنگاران  گفت:  مشاوره‌ها اغلب در حوزه‌های آشنا کردن مردم با راه‌های ابتلا و پیشگیری و همچنین ارایه کار‌های روانشناختی به منظور غلبه برترس ناشی از ابتلا به آن ارایه شده است.

او ادامه داد: بخش دیگری از مشاوره‌های ارایه شده در خصوص چگونگی مواجهه با فرد مبتلا و یا نحوه برخورد افراد مبتلا با دیگران به منظور پیشگیری از شیوع کرونا بوده است.

سرگرد کرمی با بیان اینکه مشاوره‌های تلفنی در خصوص کرونا توسط کارشناسان مرکز مشاوره همچنان ادامه دارد، گفت: شهروندان از ساعت هشت صبح تا ۱۹ عصر می‌توانند با شماره ۰۹۶۵۸۰ تماس برقرار کرده و مشاوره رایگان دریافت کنند.

این مقام انتظامی در ادامه اشاره‌ای به دیگر خدمات مشاوره‌ای ارایه شده نیز داشت و افزود: در سه ماه سپری شده از سال جاری، ۵۹۱ مورد مشاوره که ۳۰۵ مورد آن حضوری و ۲۸۶ مورد نیز تلفنی بوده به عموم مردم داده شده است.

او با بیان اینکه بیشترین خدمات مشاوره‌ای در زمینه روانشناختی با ۴۳۵ مورد بوده است، گفت: این مشاوره‌ها در زمینه‌های خانوادگی، روانی- تربیتی، تحصیلی، اجتماعی، ازدواج و فردی ارایه شده است.

سرگرد کرمی در پایان با اشاره به ارایه ۵۰ مورد مشاوره نیروی انتظامی در زمینه نظام وظیفه، موادمخدر، راهور و قضایی و ۲۹ مورد مشاوره در حوزه مددکاری اجتماعی مانند مسایل خانوادگی و شغلی گفت: در این مدت ۷۷ مورد تست‌های شخصیتی، هوشبری و نیز از مراجعان به عمل آمده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.