بی توجهی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بحران کرونا را تشدید می‌کند

صیدی گفت: بی توجهی نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ، بحران کرونا ویروس را در شهرستان چرداول تشدید می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ عدنان صیدی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرداول در نشست اعضای ستاد مبارزه با کرونا ویروس که در محل فرمانداری شهرستان چرداول برگزار شد، با بیان مطالبی نگران کننده در خصوص افزایش موارد ابتلا به کرونا و موارد فوتی ناشی از این بیماری در روز‌های سپری شده گفت: جدی گرفتن پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از راهکار‌های مناسب مقابله با ویروس کرونا است.

او با بیان اینکه بی توجهی به این امر بحران کرونا ویروس را در شهرستان چرداول تشدید می‌کند اظهار کرد: در راستای پیشگیری و کنترل کرونا ویروس باید همه دستگاه‌های اجرایی ، انتظامی ، امنیتی و همه اقشار مردم کنار هم باشند تا بتوانیم این ویروس منحوس را کنترل و بر آن غلبه کنیم.

صیدی کاهش حساسیت جامعه نسبت به وجود کرونا ویروس را بسیار نگران کننده دانست و بیان کرد: لزوم استفاده از ماسک، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ، عدم برپایی مراسم ترحیم ، عروسی و ... از مهمترین راهکار‌های کنترل کرونا ویروس در سطح شهرستان است.

الیاس فتاحی فرماندار شهرستان چرداول نیز در این نشست اظهار کرد: در شرایط کنونی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی الزامی است و حساس سازی و آگاهی بخشی می‌تواند سهم بسیاری در آگاهی مردم نسبت به رعایت موازین بهداشتی داشته باشد.

او ضمن تاکید بر لزوم همکاری‌های بین بخشی مطرح کرد: پیشگیری و قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا ویروس نیازمند عزم جدی مردم است و همه ادارات ، سازمان‌ها و نهاد‌ها مسئول هستند در راستای پیشگیری و کنترل کرونا ویروس تا غلبه بر این بیماری پای کار باشند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۱۱ تير ۱۳۹۹
تا زمانی که تو استان ایلام و خصوصا شهرهای اطراف مبتلا به کرونا عار حساب بشه و مردم حتی خجالت بکشن اسمش رو بیارند کرونا جولان میده افراد زیادی هستن که علائم دارند ولی تست نمیدند و خیلی جالبه مورد مثبت هست که مجبور به بازگشت به محیط کار شده .جای تاسف داره اینقدر ستاد کرونای استان ضعیف عمل کرده