مدیرکل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه گفت: با هدف اجرای برنامه‌های مشترک اداره‌های کل کانون و بهزیستی استان کرمانشاه تفاهم‌نامه فرهنگی امضا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  مدیرکل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در نشست مشترک در راستای توسعه همکاری‌های فرهنگی میان اداره‌های کل بهزیستی و کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان استان در زمینه مناسب‌سازی معابر اماکن عمومی محیط شهری برای تسهیل دسترسی کودکان و نوجوانان دارای معلولیت بحث و تبادل‌نظر کرد.

 فاطمه رضوان‌مدنی، مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه  با اشاره به فعالیت‌های تاثیرگذار کانون پرورش فکری بر کودکان و نوجوانان، گفت: کانون نقش اثرگذار بر تربیت بچه‌ها دارد کودکان به عنوان نسل آینده در کانون آموزش می‌بینند.

رضوان‌مدنی همچنین با خطیردانستن کار کانون، امیدواری کرد :با امضای تفاهم‌نامه میان کانون پرورش فکری و بهزیستی، محیط‌های مختلف فرهنگی برای کودکان و نوجوانان مناسب‌سازی شود.

رضوان مدنی  با اشاره به لزوم مناسب سازی اماکن عمومی و ایجاد رفاه اجتماعی برای افراد دارای معلولیت، سالمندان، جانبازان و سایر افراد ناتوان، اظهار داشت: با توجه به اینکه کانون پرورش فکری و کودکان و نوجوانان تأثیرگذاری بسیاری بر رفتار کودکان و نوجوانان به عنوان نسل آینده دارد، می توان با اقدامات فرهنگی در زمینه مناسب‌سازی شاهد محقق شدن مفاهیم اساسی در این زمینه باشیم.

او  بر انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بهزیستی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به منظور آشنایی هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان جامعه با مفاهیم مناسب سازی و همچنین برگزاری جشنواره هایی در این زمینه و ایجاد رغبت بین آنها تاکید کرد.

 مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه نیز با استقبال از انجام برنامه‌های مشترک فرهنگی با بهزیستی، از آمادگی این اداره کل برای امضای تفاهم‌نامه فرهنگی خبر داد وافزود: همه ما برای تلاش‌های صورت‌گرفته در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به مجموعه همکاران بهزیستی افتخار می‌کنیم.

او گفت: کانون پرورش فکری در مقابل کودکان و نوجوانان رسالتی دارد و امیدوار است که با برپایی برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی بتواند رسالتش را به انجام برساند.

فتاحی بر تنظیم و امضای تفاهم‌نامه فرهنگی در جهت سهولت در انجام برنامه‌های مختلف برای کودکان و نوجوانان کرمانشاهی دارای نیاز‌های ویژه تاکید کرد.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.