ثبت‌نام کلاس‌های تابستانی مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه به صورت مجازی و حضوری در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی از پنجم تیرماه ۱۳۹۹ آغاز شده است تا ۱۵ تیرماه ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ثبت‌نام کلاس‌ها و برنامه‌های تابستانی به دو صورت حضوری و مجازی و در همه مراکز کانون این استان آغاز شده است.

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه گفت : طبق شیوه‌نامه ارسالی از سوی معاونت محترم فرهنگی کانون کشور و همچنین با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی ستاد کرونا، از تاریخ پنجم تیرماه ۱۳۹۹ کار ثبت نام کودکان‌ونوجوانان در مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه آغاز شده است و این فرآیند تا ۱۵ تیرماه نیز ادامه خواهد داشت.

فتاحی افزود: بخشی از فعالیت‌ها و کارگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با راه‌اندازی پایگاه کانون مجازی به فضای وب منتقل می‌شود.

او افزود: بر این اساس فاز نخست سایت کانون مجازی به نشانی kpf.ir از روز ۵ تیر ۱۳۹۹ به‌صورت آزمایشی فعال می‌شود تا علاقه‌مندان بتوانند از دو سطح برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون به‌شکل بدون زمان (آفلاین) و برخط (آنلاین) کانون استفاده کنند.

مدیرکل کانون استان کرمانشاه گفت: علاوه بر این، معرفی انجمن‌های تخصصی و آخرین تولیدات و خدمات کانون و... بخشی از امکاناتی است که این سایت در اختیار کودکان و نوجوانان و همه کاربران علاقه‌مند قرار می‌دهد در عین حال به گفته‌ی مدیرکل فناوری اطلاعات و تحول اداری کانون در آینده نزدیک بسیاری از فعالیت‌های مراکز کانون مانند امانت کتاب، فعالیت‌های آموزشی و... در این درگاه قابل مشاهده و بهره‌برداری خواهد بود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.