نماینده مردم شهربابک در مجلس دغدغه اصلی خود را رفع بیکاری اعلام کرد و گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده سعی می‌کنیم تا یک سال و نیم آینده بیکاری را در شهربابک ریشه کن کنیم.

اشتغالزایی دغدغه اصلی نماینده مردم شهربابکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان مصطفی رضا حسینی نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهربابک، ضمن تشکر از فعالان این عرصه گفت: کار خبری در ایران با جاشنی اخلاق اسلامی، حفظ کرامت انسانی و انصاف همراه است.

او افزود: ما در شهربابک و در حوزه‌های مختلف از جمله صنعتی شدن، شهرنشینی، ورزش همگانی و ... نیاز به کار فرهنگی داریم.

رضا حسینی تصریح کرد: با تاکیدات مقام معظم رهبری و دستورات اسلام برای پیشرفت، باید فضای یکدلی و اتحاد وجود داشته باشد.

او افزود: در طول تاریخ تحولاتی وجود داشته و لازمه پیشرفت تغییر است.

رضاحسینی با تاکید بر اینکه باید بین مسئولان هماهنگی وجود داشته باشد اظهار داشت: اگر ادعای انقلابی بودن داریم باید تا زمانی که عهده‌دار مسئولیت‌ای هستیم خدمات خود را صادقانه ارائه دهیم.

او با بیان اینکه باید در کار‌ها تداوم وجود داشته باشد، افزود: مردم شهربابک تغییر ذائقه سیاسی دارند و با این تغییرات سرمایه‌گذاران احساس امنیت نمی‌کنند.

نماینده شهربابک در مجلس با اشاره به اینکه دنیای امروز دنیای سرعت، دقت و تکنولوژی است اظهار داشت: باید با برنامه پیش برویم و به همین منظور برنامه طرح سند چشم انداز توسعه شهربابک را در افق ۱۴۲۰ طراحی کرده ام که مسئولان بعدی نیز در همین مسیر گام بردارند.

رضا حسینی از برگزاری همایش یک روزه خبر داد و گفت: در این همایش همه ظرفیت‌های شهربابک معرفی می‌شود.

او مهم‌ترین دغدغه خود را اشتغال زایی و رفع بیکاری خواند و اظهار داشت: با برنامه‌ریزی انجام شده سعی می‌کنیم تا یک سال و نیم آینده بیکاری را در شهربابک ریشه کن کنیم.

رضا حسینی بیان داشت: راه اندازی و احداث کارخانه آهک، تغلیظ میدوک، کارخانه کود شیمیایی و فسفات، لیچینگ و کارگاه‌های گود غلامعلی اشتغالزایی را در پی دارد.
وی با اشاره به اینکه در پی تکمیل پروژه‌های نیمه تمام هستیم، تصریح کرد: توسعه بابک مس ایرانیان که در گرو تکمیل شدن زنجیرش در چاه فیروزه است در دستور کار ماست.

رضاحسینی گفت: ما به عنوان یک شهرستان صنعتی معرفی شده ایم، اما در کنار آن نیز باید در زمینه‌های گردشگری، دامداری و کشاورزی بیش از پیش فعال باشیم

او با تاکید بر اینکه باید از خام فروشی جلوگیری کنیم، بیان کرد: علاوه بر افزایش کارگاه‌های فیروزه می‌توانیم در شهرک صنایع دستی ایجاد کنیم که انواع صنایع دستی از جمله گلیم و قالی بافی، سفال و ... در آن فعال باشد.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی گل گهر، مس و چادرملو را از سرمایه گذاران و بهره برداران آب انتقالی از خلیج فارس خواند و گفت: در این طرح انشعابی برای مجتمع مس شهربابک در نظر گرفته نشده است، اما ما پیگیر حق شهربابک از این آب انتقالی هستیم.

او بیان کرد: ما ۱۵ کارگروه راه اندازی کرده ایم که مستقیم از مردم و کارشناسان در حوزه‌های مختلف مشورت بگیریم.

رضاحسینی یکی از دلایل تکمیل نشدن ورزشگاه شهدای مس را دعوا‌های سیاسی شهرستان عنوان کرد و گفت: طی جلسه‌ای که با مدیرعامل شرکت ملی صنایع ملی مس ایران داشتیم دستور تکمیل آنرا در اسرع وقت دادند.

او بیان داشت: در مجلس تونلی وجود دارد که ظرفیت مناسبی برای معرفی شهرستان در زمینه‌های مختلفی از جمله صنایع دستی و لبنیات است.

رضاحسینی از تعطیلی کارخانه کاشی آماتیس به دلیل اختلافات مالکان آن یاد کرد و بیان داشت: با نشست‌هایی که در این خصوص انجام شده، قرار بر این است که مالک اصلی کار را آغاز کند، اما موانعی به دلیل بدهی‌های زیاد وجود دارد، ولی با راه افتادن مجدد کارخانه، تسویه بدهی‌ها امکان پذیر است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار