معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: مردم تنها با رعایت اصول بهداشتی، بدون تبدیل شدن آن به رفتار‌های وسواس گونه می‌توانند از ابتلا به کرونا پیشگیری کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ضامن صالحی فرد معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه خطر کرونا ویروس همچنان در کمین است اظهار داشت: مردم تنها با رعایت اصول بهداشتی، بدون تبدیل شدن آن به رفتار‌های وسواس گونه می‌توانند از ابتلا به این بیماری کرونا پیشگیری کنند.

او با اشاره به عدم لزوم استفاده مکرر و بی اندازه از محلول‌های ضدعفونی کننده افزود: شست و شوی صحیح دست‌ها به مدت ۲۰ ثانیه، استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی ایمن با دیگران و خودداری از شرکت در تجمعات از نکات ساده و در حین حال مؤثر در مقابله با بیماری کووید ۱۹ است.


بیشتر بخوانید: مردم محوریت اصلی در میدان مبارزه با کرونا هستند


صالحی فرد ضمن درخواست از مردم و مدیران برای کوتاه کردن مدت مراودات و تشکیل جلسات اضافه کرد: استفاده از ماسک برای حضور در محیط‌های عمومی الزامی است.

او ادامه داد: قطعا استفاده حداکثری از ماسک در به تأخیر انداختن مدت زمان تقریباً ۱۸ ماهه درشروع موج دوم بیماری و یافتن راه‌های درمان جدید برای این بیماری طی این مدت مؤثر است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار