تئاتر‌های برادوی همچنان به دلیل ویروس کرونا و عدم مهیا بودن شرایط، تا اوایل سال ۲۰۲۱ بسته خواهند ماند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، با اعلام گروه تئاتر برادوی در روز دوشنبه، تئاتر‌های برادوی تا سوم ژانویه ۲۰۲۱ بسته خواهند ماند و مدت زمان تعطیلی آها که با ویروس کرونا مرتبط است برای ۴ ماه دیگر ادامه خواهد داشت.

تئاتر‌های نیویورک که در میانه مارس خاموش شدند، قرار بود به صورت آزمایشی از تاریخ ۶ سپتامبر بازگشایی شوند، اما شرایط رعایت فاصله اجتماعی برای مخاطبان، بازیگران و عوامل تولید، شرایط برای از سرگیری را برای نمایش‌ها و تئاتر‌های موزیکال غیر ممکن کرده است.


بیشتر بخوانید

زمانی که تعطیلی‌ها بر اثر شیوع ویروس کرونا آغاز شد، ۳۱ نمایش برادوی در دست تولید بودند. انتظار می‌رود که این تئاتر‌ها در اوایل سال ۲۰۲۱ کار خود را آغاز کنند.

گروه برادوی در تلاش است محافظ‌های امنیتی را برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در بین مخاطبان، بازیگران و دیگر اعضایی که مرتبط با این ماجرا هستند، ایجاد کند.

تهیه کننده برنامه‌هایی مثل نسخه تئاتر موزیکال دیزنی به نام «منجمد» اعلام کردند که هیچگاه تولید را ادامه نخواهند داد. عده ای از تولید کنندگان نیز بهار ۲۰۲۱ و تاریخی دیرتر را برای ادامه تولیدات در نظر گرفته اند.

نخستین نمایش «مرد موسیقی» با بازی هیو جکمن از تاریخ اکتبر ۲۰۲۰ به می ۲۰۲۱ موکول شده است. این نمایش قرار بود در ابتدا در تاریخ ۲۹ ژوئن برگزار شود، اما به دلیل ممنوعیت تجمعات بزرگ در نیویورک تاریخ آن تغییر کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.