دبیر نهاد مردمی آبادانی و پیشرفت مانه و سملقان، از اجرای طرح پیوند «مسجد، مدرسه و منزل» با هدف غنی سازی اوقات فراغت و محرومیت زدایی فرهنگی از مناطق مختلف شهری و روستایی در مانه و سملقان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مهدی شیردل دبیر نهاد مردمی آبادانی و پیشرفت مانه و سملقان گفت: تلاش می‌کنیم با شناخت آسیب‌های فرهنگی مناطق مختلف و احصا ظرفیت‌ها و نقاط قوت نهادها، راهکار‌هایی سازنده و عملی در رفع آسیب‌ها ارائه شود.

اسفندیار مکرمی، کارشناس فرهنگی و هنری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی نیز در این جلسه ضمن تشریح طرح «پیوند مسجد، مدرسه و منزل» آموزش و تربیت دینی دانش آموزان با ایجاد فضای انس و گرایش به مسجد را هدف اصلی این طرح نام برد و گفت: بیش از ۱۰ سال است که این طرح در شهرستان‌های استان اجرا می‌شود و پیش از این نیز با استقبال خوب و نتایج سازنده‌ای روبه رو بوده است.

گفتنی است پس از این جلسه که علاوه بر نمایندگان ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، معاونت فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و نمایندگان نهاد‌های مختلف شهرستان مانه و سملقان حضور داشتند، پروژه «خانه عالم» روستای اسلام آباد و پروژه ساخت کتابخانه در روستای دوستدار کتاب قلعه خان کلنگ زنی شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.