جشنواره خلوت انس مبتنی بر فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش فرهنگ نماز علاوه بر ایران، در پنج کشور دیگر هم برگزار می‌شود.

حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین جشنواره مجازی خلوت انس با فرمان مقام معظم رهبری رهبری مبنی بر اقامه نماز آغاز به کار کرد. عنوان خلوت انس از کتاب خلوت انس مقام معظم رهبری برگرفته شده است. درباره ساز و کار‌های جشنواره خلوت انس با ارشاد سهیلی فرمانده قرارگاه حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف و دبیر جشنواره خلوت انس گفت و گو کردیم که به خبرنگار ما گفت: جشنواره خلوت انس مبتنی بر فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش فرهنگ نماز برگزار می‌شود. این جشنواره علاوه بر ایران، در کشور‌های عراق، افغانستان، سوریه، لبنان، پاکستان و سایر کشور‌های اسلامی برگزار می‌شود. امیدواریم که همه مردم مسلمان از جمله جوانان و نوجوانان در این جشنواره شرکت کنند. جشنواره خلوت انس به صورت مجازی برگزار می‌شود و داوطلبان می‌توانند آثار‌ خود را در قالب‌های مختلف هنری مانند شعر، نقاشی، دل نوشته و ... به سایت خلوت انس ارسال کنند. آثار جشنواره خلوت انس از عید قربان تا عید غدیر داوری می‌شود و عید غدیر جشنواره به پایان خواهد رسید.

سهیلی ادامه داد: شرکت کنندگان باید ابتدا کتاب خلوت انس مقام معظم رهبری را مطالعه کنند و بر مبنای آن آثاری را تولید و به جشنواره ارسال کنند. قرارگاه حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف اهتمام بر اقامه نماز دارد چراکه مقام معظم رهبری و تمام مراجع به اهمیت اقامه نماز تاکید دارند. خوشبختانه آیت الله شبیری زنجانی و آیت الله موحدی کرمانی دعوت قرارگاه را لبیک گفتند و این جشنواره برپا شد. دوست داریم علاوه بر ترویج کتاب خلوت انس، اهمیت نماز را به مردم گوشزد کنیم.
انتهای پیام/

برچسب ها: خلوت انس ، اقامه نماز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.