رئیس بنیاد شهید چمران گفت: مدافعان سلامت که در سخت‌ترین شرایط ممکن در میدان نبرد با ویروس کرونا حاضر شدند و تلاشی خستگی‌ناپذیر داشتند به عنوان جهادگران و قهرمانان واقعی این عرصه هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی چمران رئیس بنیاد شهید چمران در مراسم بزرگداشت سی‌ونهمین سالگرد شهادت شهید چمران با عنوان (چمران، فکر ماندگار) که توسط بسیج اساتید دانشگاه علوم پزشکی مشهد در تالار ابن سینا برگزار شد، گفت: خدمت به مردم در هر حوزه، صحنه و سنگری بسیار ارزشمند است.

او افزود: هر کسی که برای مردم کار کند اقدامی ارزشمند انجام داده است و نمونه‌های آن در تقدیم شهدای انقلاب، دفاع مقدس و دفاع از حرمین شریفین و هسته ای بوده و در این روز‌ها هم تلاش مدافعان سلامت را در بحث مبارزه با کرونا شاهد هستیم.

رئیس بنیاد شهید چمران ادامه داد: جهادگران عرصه سلامت در سخت‌ترین شرایط ممکن در میدان نبرد با این ویروس منحوس حاضر شدند و در جهت حفظ جان مردم سلامت خود را به‌خطر انداختند.

چمران بیان کرد: چمران‌های امروز در لباس‌های مختلف در حال خدمت به مردم هستند و یکی از این گروه‌ها مدافعان سلامت هستند.
 
او تصریح کرد: این راه با خدمات ارزنده گروه‌های مختلف جامعه همچون جامعه پزشکی ادامه یافته و چمران‌های امروز در لباس‌های مختلف در حال خدمت به مردم هستند و یکی از این گروه‌ها مدافعان سلامت هستند که جان خود را به‌خطر می‌اندازند تا جان بیماران کرونایی حفظ شود.
 
محسن تفقدی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در این همایش گفت: جامعه دانشگاهی به عنوان جهادگران علمی جامعه باید بیش از پیش در عرصه‌های مختلف علمی و پژوهشی گام بردارند و در هر حوزه به‌صورت تخصصی کار کنند و عملکردهایشان به‌گونه‌ای باشد که نتایج و ثمربخشی‌های آن در عمل مشهود باشد.
 
او افزود: باید در حوزه‌های علمی و پژوهشی همچون عرصه نظامی به‌خودکفایی کامل برسیم و با مستقل بودن کشور ضمن جلوگیری از فرار مغزها، بازارهای کار فراوان در حوزه‌های مختلف به‌صورت تخصصی ایجاد شود.
 
انتهای پیام//ی.ج
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.