با ورود کاروان زیر سایه خورشید، شهرستان زرندیه معطر به عطر حرم مطهر رضوی شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،به مناسبت دهه کرامت کاروان خادمان امام رضا (ع) با عنوان "کاروان زیر سایه خورشید" وارد شهرستان زرندیه شدند و این شهرستا را معطر به عطر حرم مطهر رضوی کردند.

حسین حسین نژاد از اعضای کاروان خادمین حرم رضوی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، درباره سفر کاروان زیر سایه خورشید به استان مرکزی گفت: این برنامه ۱۳ سال است که در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود و در همین راستا امروز خادمان آستان قدس رضوی در استان مرکزی میهمان شهرستان زرندیه بودند.

حسین نژاد افزود: در این سفر امروز زیارت مزار شهدای گمنام، دیدار با کارکنان دادگستری، زیارت امامزاده سید منصور همراه با امام جمعه زرندیه و دیدار با خانواده شهدا ودیدار از کشتارگاه صنعتی و همچنین کارخانه غذایی برتر از جمله برنامه‌هایی بود انجام شد.

او اضافه کرد: هدف از این برنامه‌ها و سفر به شهرستان زرندیه و استان مرکزی این است که عطر بوی رضوی در کل استان‌های ایران اشاعه پیدا کند.

عضو کاروان خادمین حرم رضوی بیان کرد: بحث حرم و حرمت رضوی و اشاعه فرهنگ رضوی است
و خادمان حرم رضوی به عنوان سفیر فرهنگی امام رضا علیه السلام در استان‌های مختلف حضور پیدا می‌کند تا افرادی که نمی‌تونند به زیارت حضرت بروند ما پرچم متبرک حرم را خدمتشان ببریم تا دوری منزل مانع این سفر روحانی نشود.

او تصریح کرد: امسال در کنار کار‌های دیگر به عنوان سفرای سلامت هم انجام وظیفه می‌کنیم و سعی می‌کنیم که ارزش‌های رضوی در سراسر مملکت اشاعه پیدا کند

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.