حجت السلام بی ریا گفت: کاروان خدام رضوی ۱۲ سال است به نقاط مختلف کشور اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ کاروان خادمان حرم رضوی با عنوان کاروان زیرسایه خورشیدبا حضور در شهرستان زرندیه این شهرستان را معطر به عطر حرم امام رضا (ع) کردند.

حجت السلام بی ریا روحانی کاروان زیرسایه خورشید اعزامی به استان مرکزی در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: این کاروان از ۱۲ سال پیش شروع به فعالیت در کل کشورکرد.

حجت السلام بی ریا افزود: همزمان با این فعالیت فرهنگی معنوی در کشور در کشور‌های خارج از ایران نیز این فعالیت که به نوعی زیارت امام رضا (ع) از راه دور است شروع شد.

وی اضافه کرد: جشنواره بین المللی زیر سایه خورشید در دهه کرامت با حضور خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) در سطح کل کشور و خارج از کشور برگزار می‌شود.

این روحانی اعزامی از حرم مطهر امام رضا (ع) همچنین با اشاره به دیدار با خانواده شهدای در زرندیه ادامه داد: شهدا پیمان قلبی ناگسستنی با خدای خود داشتند و بی شک روح ایماندر وجود آنان تبلوری الهی دارد.

وی ضمن برشمردن مراحل ایمان حقیقی که شامل باور قلبی، اقرار به زبان و عمل به حقیقت ایمان و طلب شفاعت از شهدای والامقام است ، بیان کرد: برما واجب است که راه شهدا را راه اصلی زندگی خودمان بدانیم و به ان عمل کنیم تا دراین دنیا و در روز قیامت شرمنده این شهدا نشویم.

دیدار خادمان حرم رضوی با خانواده شهدای دفاع مقدس شهرستان زرندیه

کاروان خادمان حرم رضوی با پرچم متبرک به حرم ثامن الحجج در سفر به زرندیه با حضور در منزل خانواده شهیدان قربانعلی و حسین وفائی وشهید نادر تمجیدی ضمن ادای احترام به جایگاه رفیع شهدا و خانواده هایشان عطر بارگاه ملکوتی و صفای زیارت مضجع شریف حضرت رضا (ع) را در مأمن پرورش این شهیدان بزرگوار جاری و ساری کردند.

شهید قربانعلی وفائی متولد ۱۳۳۷ درتاریخ ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه در عملیات کربلای پنچ به فیض شهادت نائل امد و شهید حسین وفائی متولد ۱۳۳۹ که درتاریخ ۱۳۶۱ در منطقه دشت عباس به شهادت رسید و شهید نادر تمجیدی هم متولد ۱۳۴۵ در تاریخ ۱۳۶۷ در فکه با نثار خونش به یاران شهیدش پیوست.

اعضای کاروان زیر سایه خورشید همچنین در ناحیه مقاومت بسیج زرندیه در صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی حضور یافتند و بعداز آن از بیماران بیمارستان شهدای آسیابک شهرستان زرندیه عیادت کردند.

کاروان خدام رضوی ۱۲ سال است به نقاط مختلف کشور اعزام می‌شوند

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.