رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مهاباد گفت: طی سه ماهه اول سال جاری بیش از ۸۰۰ مورد بازرسی از فرآورده‌های خامی دامی صورت گرفت.

عباس آغاز رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۸۴۵ مورد بازرسی بهداشتی از مراکز تولید، عرضه و نگهداری فرآورده‌های خام دامی به وسیله بازرسان دامپزشکی صورت گرفته است.

آغاز اظهار کرد: بازرسان در بازدید‌های خود نیز بیش از ۸ تن فرآورده‌های گوشتی غیر قابل مصرف را از چرخه توزیع خارج و معدوم کردند.

این مقام مسئول در شهرستان مهاباد با اعلام اینکه افراد سودجو می‌خواستند این مقدار گوشت تاریخ مصرف گذشته را دوباره بسته بندی کرده و وارد چرخه مصرف کنند، افزود: بارزسان این شبکه با مطلع شدن از این موضوع به موقع وارد عمل شده و این محموله را ضبط کردند.

رئیس شبکه دامپزشکی مهاباد تصریح کرد: با دستور مقامات قضایی شهرستان این محموله امحاء و تحقیقات در مورد متخلفان این پرونده آغاز شده است.

آغاز اذعان کرد: شهروندان در صورت مواجه شدن با موارد مشکوک می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۲۴۴۲۲۲۸ و ۴۲۴۴۲۲۲۹ شبکه دامپزشکی مهاباد تماس گرفته و بازرسان این شبکه را مطلع سازند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.