استاندار سیستان و بلوچستان گفت: خیران برای تسریع و تسهیل در برنامه‌هایشان باید به فرمانداران و دستگاه‌های تخصصی مراجعه کنند زیرا رفع موانع پیش روی آنان از اولویت کاری فرمانداران این استان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار با جمعی از خیران آبرسان استان فارس که در مناطق جنوبی استان در حال اجرای طرح انتقال آب به روستاها و ساخت تاسیسات مورد نیاز برای تامین آب آشامیدنی روستاها هستند اظهارداشت: خیران می‌بایست برای رفع موانع و مشکلات خود با دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران ارتباط برقرار کنند.

او بیان کرد: همواره به فرمانداران تاکید شده که رفع موانع و مشکلات پیش روی خیران باید جزو اولویت‌های کاریشان باشد که تاکنون توجه خوبی از سوی فرمانداران به این موضوع شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: فرصت برای خدمت بسیار اندک است و معتقدیم که کارها بایستی در حداقل زمان و با بیشترین کیفیت انجام شود.

او با ذکر این مطلب که حضور خیران در سیستان و بلوچستان برای مردم امید بخش است؛ ادامه داد: با آغوش باز از خیران استقبال می‌کنیم و دست آنها را می‌فشاریم.

موهبتی تصریح کرد: موضوعات اشتغال، آموزش، فرهنگ سازی، توجه به زیرساخت‌ها و کمک‌های معیشتی از اولویت‌های ما در حوزه خیران است.

او  همچنین در این نشست برخی مسائل و مشکلاتی که از سوی خیران مطرح شد را به صورت تلفنی از مدیران عامل شرکت‌های آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای استان و همچنین فرمانداران شهرستان‌های دشتیاری، چابهار و دلگان پیگیری کرد و دستورات لازم را برای رفع موانع پیش رو و تامین ماشین آلات مورد نیاز صادر کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار