رئیس کمیته شفافیت شورای شهر تهران گفت: اطلاعاتی که در سامانه تهران من قرار گرفته‌اند، بر روی وبسایت شفاف هم لینک شده‌اند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بهاره آروین، رئیس کمیته شفافیت شورای شهر تهران با اعلام انتشار جزئیات سابقه طرح تفصیلی در سامانه "تهران من" گفت:  با این اتفاق اطلاعاتی که به صورت انحصاری در اختیار گروه‌های خاص قرار داشت در اختیار همگان قرار می‌گیرد.

او با بیان اینکه اطلاعات پارسل‌های (بلوک‌های ملک) شهر تهران برای همه شهروندان قابل دسترسی شده است، گفت: اطلاعاتی که در سامانه تهران من قرار گرفته‌اند، بر روی وبسایت شفاف هم لینک شده‌اند.

آروین افزود: اطلاعاتی که اکنون در دسترس قرار گرفته گویای این است که تهران چگونه به تهران امروز تبدیل شد؟ این اطلاعات به ما نشان می‌دهند که پهنه‌های طرح تفصیلی چطور تغییر ماهیت دادند و مثلا از کاربری فضای سبز (G) به کاربری تجاری (S) تبدیل شدند؛ بنابراین اطلاعاتی که اکنون منتشر شده، بسیار ارزشمند است.

او با بیان اینکه به محض اینکه هر پهنه‌ای تغییر کند، تغییراتش به صورت برخط روی وبسایت شفاف منتشر می‌شود؛ بنابراین اگر همین امروز پهنه‌ای تغییر کند، همین امروز هم در سامانه به‌روز خواهد شد، ادامه داد:  هر تغییری که در هر پارسل از نقشه شهر تهران رخ دهد، به سابقه‌ای که اکنون برای آن پارسل منتشر شده، اضافه خواهد شد و آخرین اطلاعات تغییر هر پارسل برای عموم به نمایش در خواهد آمد.

بیشتربخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار