سرمربی تیم فوتبال پارس‌جنوبی گفت: به دلیل مشکلات مالی برای دیدار مقابل صنعت نفت، به خوبی تمرین نکردیم.

/افاضلی: برای بازی با صنعت نفت، به خوبی تمرین نکردیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هومن افاضلی سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل صنعت نفت آبادان در خصوص شرایط تیمش اظهار داشت: بازی اول همواره سخت خواهد بود. نه اطلاع دقیقی از شرایط تیم خودمان و نه شناخت آنچنانی از حریف داریم. در بازی‌های نخست همواره ابهام زیادی وجود دارد.

افاضلی ادامه داد: برای این بازی مصدوم‌های زیادی داریم. برخی از این نفرات، از بازیکنان کلیدی تیم مان هستند. این موضوع کار ما را سخت می‌کند. این اواخر تمرینات منظمی نداشتیم و بازی برای ما دشوار خواهد بود. از طرفی تیم صنعت نفت هم مشکلات خاص خودش را داشته است، اما آن‌ها از لحاظ تمرینی شرایط بهتری نسبت به ما دارند.

افاضلی در خصوص صنعت نفت گفت: این تیم یکی از تیم‌های بالای جدولی محسوب می‌شود. بازیکنان ممتازی در این تیم بازی می‌کنند. عیسی آل کثیر یکی از بازیکنان شاخص این تیم است که در گذشته شاگرد من بوده و البته گویا او فردا بازی نخواهد کرد. طالب ریکانی، بختیار رحمانی، قریشی و اهل شاخه فقط چند نفر از بازیکنان خوب صنعت نفت هستند،  اما فکر می‌کنم فردا بازی نزدیکی در پیش خواهد بود.


بیشتر بخوانید:


سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی درباره شرایط تیمش ادامه داد: مشکلات تمرینی داشتیم و به اندازه‌ای که لازم بود برای این بازی تمرین نکردیم. در چنین شرایطی مهیا کردن بازیکنان برای حضور در میدان مسابقه کار سختی بود،  اما به هر حال رقابت‌های لیگ شروع شده است و همه تیم‌ها امیدوار هستند که امتیازات لازم را به دست بیاورند. ما هم تلاش می‌کنیم و ناامید نیستیم. با وجود غیبت چند بازیکن تیم خوبی داریم و بچه‌ها می‌خواهند نشان بدهند که با وجود مشکلات زیاد، بازی خوبی می‌کنند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار