مدافع صنعت نفت آبادان گفت: با تیم دوم جدول ۴ امتیاز فاصله داریم و قطعا می‌توانیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم.

کعبی: فوتبالِ بدون تماشاگر در آبادان معنی ندارد/ توانایی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را داریمعقیل کعبی، بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص روند آماده سازی تیمش اظهار داشت: از نظر جسمی به آمادگی ۱۰۰ درصدی نرسیدیم، اما خدا را شکر تمریناتمان را به خوبی انجام دادیم و برای بازی با پارس جنوبی آمادگی کافی داریم.

کعبی در ادامه گفت: وقفه طولانی مدت لیگ، به تمام تیم‌ها و به ویژه صنعت نفت ضربه زد. قطعا تا شروع لیگ هیچ تیمی به آمادگی ۱۰۰ درصدی نمی‌رسد، اما در این مدت تمرینات خوبی برگزار کردیم.

مدافع صنعت نفت آبادان درباره بازی پیش روی تیمش برابر پارس جنوبی جم گفت: پارس جنوبی جم تیم بسیار خوبی است و بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارد. نمی‌توان نتیجه بازی را پیش بینی کرد، اما ما برای کسب ۳ امتیاز به میدان می‌رویم.

او در واکنش به مشکلات ایجاد شده برای ۳ تیم لیگ برتری تحت پوشش وزارت نفت عنوان کرد: تیم‌های نفتی در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشتند و نتایج قابل قبولی گرفتند. امیدوارم به صنعت نفت و ۲ تیم نفتی دیگر کمک شود، زیرا این تیم‌ها توانایی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و رقابت با تیم‌های دیگر را دارند.

کعبی درباره مشکلات مالی صنعت نفت آبادان اظهار داشت: تمام تیم‌ها مشکلات مالی دارند و این معضل تنها به تیم ما محدود نمی‌شود. در تیم ما هم مشکلاتی وجود دارد که امیدوارم هر چه زودتر برطرف شود و حداقل تا چند روز آینده بخشی از مبلغ قراردادمان را بگیریم.

مدافع صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سوال که آیا این تیم توانایی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را دارد گفت: با سپاهان که تیم دوم جدول است، ۴ امتیاز اختلاف داریم و قطعا می‌توانیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیریم.

کعبی در واکنش به برگزاری ادامه بازی‌های لیگ برتر بدون حضور هواداران گفت: در آبادان فوتبال بدون هوادار و تماشاگر معنی ندارد. جای هواداران در ورزشگاه خالی است و ان شاالله با کسب ۳ امتیاز بتوانیم آن‌ها را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار