مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: استعلام و پرداخت صورتحساب، دریافت پیامکی قبوض واعلام و ثبت رقم کنتور، تلفنی شد.

 پرداخت صورتحساب قبوض به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، جزء قاسمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: خدمات استعلام و پرداخت صورتحساب قبوض، ثبت شماره تلفن همراه جهت دریافت قبوض بصورت پیامکی و اعلام و ثبت رقم کنتور با فشردن کلید ۴ در سانه تلفنی ۱۲۲ برای مشترکین استان زنجان مهیا شد.

 جزء قاسمی اظهار داشت: پیش از این مشترکین برای دریافت این خدمات مجبور به مراجعه حضوری بودند، اما اکنون با توجه به شرایط کرونایی کشور و لزوم پرهیز از رفت و آمد‌های غیر ضرور و صرفه جویی در وقت و هزینه مشترکین، این خدمات بصورت تلفنی ارائه میگردد.

او افزود: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در راستای رسالت خود جهت تحقق سیاست‌های دولت الکترونیک تمامی خدمات خود را بصورت غیر حضوری و در بستر اینترنت و تلفن ارائه می‌کند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اضافه کرد: علاوه بر این خدمات، ثبت حوادث آب و فاضلاب، ثبت شکایت‌های مردمی، دریافت پیام صوتی مشترکین و پیگیری جزو خدمات تلفنی سامانه ۱۲۲ برای مشترکین این شرکت می‌باشد.

جزء قاسمی بیان داشت: در راستای تحقق نظام شفافیت، صورت حساب مشترکین بصورت لحظه‌ای قابل رصد و پیگیری بوده و خدمات شرکت آب و فاضلاب در این راستا، روز به روز توسعه یافته‌تر می‌شود.

این مسئول اظهار داشت: در آینده نزدیک امکان ثبت اینترنتی حوادث آب و فاضلاب و ارائه اپلیکیشن جامع خدمات آب و فاضلاب نیز به خدمات غیر حضوری شرکت آب و فاضلاب افزوده می‌شود.
 
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.