مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زنجان از مصرف سه برابری آب در برخی روستاهای استان زنجان خبر داد.

افزایش مصرف آب در برخی روستاهای استان زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،داوود رستم خانی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زنجان گفت: با توجه به عدم رعایت مصرف بهینه آب از سوی برخی روستائیان، مصرف آب در این مناطق به سه برابر بیشتر از الگوی مصرف رسیده است.

رستم خانی اظهار کرد: عدم رعایت الگوی مصرف و استفاده از آب شرب برای آبیاری درختان و احشام در برخی روستا‌های استان زنجان، باعث بروز مشکلاتی در زمینه تامین آب شرب پایدار برای این روستا‌ها شده است.

او افزود: مشکل تامین آب پایدار به ویژه در فصل تابستان به دلیل مصارف غیر شرب، علت اصلی بروز این مشکلات است که می‌توان با رعایت الگوی مصرف، از آن پیشگیری نمود.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان زنجان اعلام کرد: تمامی شکستگی‌های شبکه توزیع آب  روستای قره بوته مرتفع شده و یک دستگاه آب شیرین کن نیز برای این روستا اختصاص یافت.

رستم خانی با تاکید بر سرکشی مداوم بر تاسیسات، نگهداری مناسب از این تاسیسات و رفع به موقع شکستگی‌ها خاطر نشان کرد: روستائیان در صورت وقوع هر گونه شکستگی، افت فشار و یا قطعی آب با شماره تلفن ۱۲۲ مرکز پیام شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تماس حاصل کنند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.