مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: ۴۹ طرح آبرسانی شهری و روستایی استان زنجان امسال با اعتباری افزون بر هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

افتتاح ۴۹ طرح آبرسانی در زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، جزء قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال ۴۹ طرح آبرسانی شهری و روستایی استان زنجان در قالب پویش #هرهفته-الف-ب-ایران، با اعتباری بالغ بر هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال افتتاح می شود.
 
 
او افزود: پروژه‌های آبرسانی قابل افتتاح شامل ۳۹ طرح تک روستایی، یک مجتمع آبرسانی روستایی و ۹ پروژه شاخص شهری است که با بهره برداری از این طرح‌های آبرسانی، گام بزرگی در راستای تامین آب آشامیدنی سالم و پایدار برای مردم استان زنجان در تمامی شهر‌ها و روستا‌های تحت پوشش برداشته خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه با اجرای طرح یکپارچه سازی شرکت‌های آبفای شهری و روستایی خدمات رسانی به روستائیان عزیز شتاب خوبی گرفته است، اظهار داشت: اعتبار هزینه شده ۴۹ پروژه آبرسانی رقمی بالغ بر یک هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال است که سهم پروژه‌های شهری ۹۶۸ میلیارد ریال و حوزه روستایی ۳۷۲ میلیارد ریال می‌باشد.

جزء قاسمی اجرای ۸ کیلومتر خط انتقال آب شرب، حفر و تجهیز ۳ حلقه چاه، احداث یک باب ایستگاه پمپاژ، احداث مخزن آب ۵۰۰ متر مکعبی در شهر‌های زنجان، خرمدره، صایین قلعه، نور بهار و طرح تامین آب شرب شهر ارمغانخانه را از طرح‌های قابل افتتاح پویش #هر-هفته-الف-ب-ایران در حوزه شهری عنوان کرد.

او ادامه داد: همچنین از فعالیت‌های انجام گرفته در پروژه‌های آبرسانی روستایی که امسال به بهره برداری خواهد رسید می‌توان به احداث ۲۵ باب مخزن آب، ۱۲۰ کیلومتر خط انتقال، احداث و اصلاح ۱۰۰ کیلومتر شبکه توزیع، ۱۴ حلقه چاه و ... اشاره نمود.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با بیان اینکه با پیاده سازی چارت سازمانی جدید از ابتدای سال جاری، شرکت یکپارچه آب و فاضلاب استان زنجان با هدف توسعه خدمات به روستائیان و سرعت بخشیدن به طرح‌های آبرسانی روستایی شروع به کار نموده است، خاطر نشان کرد: این شرکت جزء نخستین شرکت‌های یکپارچه سازی شده است که با کمترین تنش و در کوتاه‌ترین زمان، اقدامات یکپارچه سازی را انجام داده است.
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.