نائب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز با افزایش قیمت اونس جهانی، نرخ طلا و سکه روند افزایشی را پشت سر گذاشت.

///محمد کشتی آرای نائب رئیس دوم  اتحادیه طلا و جواهر  در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت بازار طلا، گفت: در روز پنجشنبه مقداری قیمت طلا و سکه روند کاهشی داشت، اما امروز از اوایل صبح با افزایش قیمت ارز و  اونس جهانی، قیمت طلا و سکه روند افزایشی را پشت سر گذاشت.

نائب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر بیان کرد: امروز شاهد نوسانات قیمتی در بازار سکه بودیم. سکه که روز پنجشنبه ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بود امروز به ۸ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید. علت این روند، افزایش قیمت دلار از ۱۹ هزار و ۱۰۰ تومان به ۱۹ هزار و ۹۰۰ تومان بود.

کشتی آرای تشریح کرد: داد و ستد‌ها امروز در بازار روند عادی داشت. حباب سکه منطقی بوده و حبابی اضافه نشده و حتی شاهد کاهش حباب هم هستیم.


بیشتر بخوانید:


نائب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به قیمت اونس طلا، گفت: امروز قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی یک هزار و ۷۷۲ دلار بود. سکه طرح قدیم ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۸ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان، نیم سکه ۴ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان، ربع سکه ۲ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سکه یک گرمی یک میلیون و ۲۶۰ هزار تومان معامله شد.

کشتی آرای بیان کرد: هر مثقال طلا ۱۷ عیار، ۳ میلیون و ۶۷۵ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۸۴۸ هزار تومان معامله شد.

او در خصوص پیش بینی قیمت طلا و سکه در بازار، گفت: در حال حاضر نمی‌توان پیش بینی کرد که قیمت‌ها در این هفته چطور خواهد بود، اما در حال حاضر شاهد افزایش قیمت‌ها هستیم. 

انتهای پیام/

برچسب ها: قیمت طلا ، قیمت سکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار