ماموران سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل در سه ماه اول امسال ۶ هزار و ۲۶ ماموریت انجام دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دکتر لعلی رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل گفت: ماموران سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل در سه ماه اول امسال ۶ هزار و ۲۶ ماموریت انجام دادند که ۲۳۳۵ ماموریت آن شهری و ۳۶۹۱ماموریت جاده‌ای بوده است.

او افزود: از این تعداد  ماموریت‌هایی که سازمان اورژانس بابل انجام داده است ۲۲۷۸بیمار یا مصدوم را به بیمارستان‌های شهرستان بابل منتقل کردند.


بیشتر بخوانید: مرگ پسر ۱۸ ساله در جاده بابل به بهنمیر


دکتر لعلی در مورد میانگین زمان حضور بربالین بیمار یا مصدومان در سه ماه گذشته گفت: برای ماموریت‌های  شهری ۸دقیقه و برای ماموریت‌های جاده‌ای ۱۴دقیقه بوده است.

رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل افرود: در این سه ماه سازمان اورژانس بابل ۱۲۲۷ ماموریت تصادفی انجام داد که از این تعداد  ماموریت تصادفی ۳۴۴ تصادفی شهری بود و ۸۸۳ تصادفی هم جاده‌ای بوده است.

او گفت: بعداز ماموریت‌های تصادفیکه رتبه یک ماموریت‌های سازمان اورژانس  پیش بیمارستانی  بابل در این سه ماه بود، ماموریت‌های تنفسی ۲۳۵مورد و ماموریت  قلبی ۱۴۱ مورد و ماموریت مسمومیت با ۱۲۱مورد  بوده است.

دکتر لعلی افزود: در سه ماه اول امسال، ۲۶۵۷۴ بار تلفن‌های اورژانس ۱۱۵ به صدا در آمد که ۸۸۰ تماس مزاحمت تلفنی  بوده و ۲۰۸۲۵تماس مشاوره بوده است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار