رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب گفت : برای مقابله با بیماری ویروسی کرونا و قطع زنجیره انتقال این ویروس باید مردم موازین و اصول بهداشتی را جدی بگیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مازیار طهماسبی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب گفت : با مشارکت و همکاری ۱۰۰ درصدی مردم می‌توانیم بر اپیدمی جهانی کرونا غلبه کنیماز این رو پروتکل‌هایی که به مردم توصیه می‌شود باید جدی گرفته شود.

او گفت : بازدید و نظارت مستمر کارشناسان بهداشت بر مطب ها، داروخانه‌ها وکلیه مراکز ارایه دهنده خدمات درمانی و بررسی رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

رییس شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب افزود: به شهروندان این اطمینان خاطر داده می‌شود با رعایت کردن مسایل بهداشت فردی و اجتماعی هر چه سریع‌تر بر روند انتشار این ویروس غلبه خواهد شد.

طهماسبی افزود: استفاده از ماسک به تنهایی نمی‌تواند برای جلوگیری از انتشار سریع ویروس عمل کند و این باید در کنار سایر توصیه‌ها باشد.

او گفت: نکته مهم این است که مردم از برگزاری تجمع و گردهمایی خودداری کنند و پروتکل‌های بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند و نباید کرونا را فراموش نکنند و ضمن همکاری با کادر درمانی به سلامتی خود اهمیت دهند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.